Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در نشست خبری برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه  بسیج افتخار دارد که چند رسالت مهم را در نظام مقدس اسلامی بر عهده دارد، اظهارداشت: حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی محوری ترین رسالت بسیج است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی مورد کینه و توطئه دشمنان بوده است ونیاز به حراست و حفاظت دارد و بسیج تنها جایگاهی است که این نیاز را به خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی پشتیبانی از اصل ولایت فقیه را از اصول محوری رسالت بسیج برشمرد و عنوان کرد: بسیج به اطاعت از رهبری نظام در صحنه های سخت مانند کوه پشت سر ولایت ایستاده است.

 وی ادامه داد: مقابله با تهدیدات دشمن از دیگر رسالت بسیج می باشد و هر جا دشمن حضور داشته بسیج هم برای مقابله با دشمن بوده است.

اسماعیلی عنوان کرد:  جذب عموم مردم در داخل کشور، الگو بودن برای جهان اسلام و خدمات رسانی در عرصه های مختلف از رسالت های مهم بسیج است.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج در سراسر استان گفت: 28 برنامه اجرایی به مناسبت هفته بسیج برگزار می گردد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام)با بیان اینکه 557 برنامه محوری در هفته بسیج برگزار می گردد ادامه داد: این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی ، نظامی و بصیرت افزایی در طول هفته بسیج در کلیه رده های مقاومت در سراسر استان برگزار خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه روز اول و دوم  هفته بسیج به عنوان خدمت رسانی نام گرفته است، گفت:20 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج افتتاح خواهدشد.

 

وی ادامه داد:  برای این پروژه ها 14 میلیارد ریال از تسهیلات سپاه و همیاری افراد هزینه شده است.

جانشین سپاه استان  با اشاره به اینکه 150کارگاه اقتصاد مقاومتی با تسهیلات 15 میلیارد ریال ایجاد شده است، گفت: به مناسبت هفته بسیج برخی این پروژه ها در سراسر استان افتتاح خواهدشد.

اسماعیلی ادامه داد: برخی از این کارگاه ها در طول سال جاری ایجاد و افتتاح شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج اجتماع بزرگ قشر کارمندی برگزار می گردد ، گفت: این همایش با حضوربسیجیان کارمند استان و بیرجند برگزار می شود.

وی ازاجرای طرح میز خدمت در برخی از پایگاه های مقاومت بسیج سراسر استان خبر داد و گفت: این طرح با حضور کارشناسان و متخصصین اقشار مختلف بسیج در طول هفته بسیج صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همایش اصحاب رسانه، همایش مشترک بین سپاه و نیروی انتظامی، عطر افشانی گلزار شهدای سراسر استان، برگزاری دعای کمیل و ندبه از جمله این برنامه ها است.

اسماعیلی  با بیان اینکه سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در سراسر استان از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهد بود ، افزود: تجمع شکوه مقاومت با حضور بسیجیان از جمله این برنامه ها است.

وی محوری ترین برنامه آخرین روز هفته بسیج را  آغاز گشت طرح محله محوری برشمرد و ادامه داد: این طرح تعدادی از شهرستانهای استان و روستاها براساس درخواست مردمی و نیازها برگزار می گردد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۳۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یک هزار معلم استان سمنان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم تجلیل می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید جمال وزیری محبوب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تعداد معلم در یک هزار مدرسه استان سمنان قدردانی خواهند شد.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در استان سمنان، افزود: 60 برنامه محوری به مناسبت هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان سمنان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، تصریح کرد: برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در هشت شهرستان و سه منطقه آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شده و همچنین یک برنامه استانی به این مناسبت با حضور معلمان نمونه و برگزیده استان سمنان پیش‌بینی شده است.

وزیری محبوب اضافه کرد: 33 معلم نمونه منطقه‌ای در این مراسم‌ها تجلیل خواهند شد و از این تعداد سه معلم تیر به عنوان معلم نمونه استانی مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: امسال استان سمنان سهمیه‌ای در این معلمان نمونه کشوری نخواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش این استان در خصوص تجلیل از مقام شامخ معلم گفت: در این جلسه که به ریاست استاندار سمنان برگزار شد، مصوب شده است که مراسم‌های روز معلم در شأن معلمان استان سمنان بوده و همکاری دستگاه‌های اجرایی در این خصوص مطلوب باشد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان