Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه شکاری مهرآباد از انتقال بیش از ۳۰۰ تن اقلام ضروری از پایگاه هوایی مهرآباد به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیرسرتیپ دوم خلبان محمد تسویه‌چی فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش درباره عملیات امدادرسانی و انتقال محموله‌های ارسالی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه اظهارکرد: بیش از ۳۰۰ تن اقلام مورد نیاز از پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان لشگری نهاجا تاکنون برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این میزان بار شامل چادر، زیرانداز، پتو، مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، لباس گرم، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی با انجام ۱۶ سورتی پرواز توسط هواپیماهای ترابری سنگین نیروی هوایی ارتش اعم از سی ۱۳۰ بوئینگ ۷۰۷ و ۷۴۷ و ایلوشین انجام گرفته است.

فرمانده پایگاه یکم شکاری مهرآباد گفت: با توجه به اینکه هواپیماهای اعزام شده به منطقه مجهز به برانکادر بوده‌اند، در بازگشت از کرمانشاه ماموریت انتقال بیش از ۹۰ مجروح همراه با خانواده‌های آنها و همچنین ترابری تیم‌های امدادی و پزشکی را نیز برعهده داشتند.

امیر تسویه چی با اشاره به آمادگی بالا و تحرک سریع نیروی هوایی ارتش در ماموریت های محوله به این نیرو تصریح کرد: از همان دقایق پس از وقوع زلزله با هماهنگی انجام شده با دستگاه های ذیربط بارگیری و انتقال محموله های مورد نیاز برای آسیب دیدگان زلزله به عمل آمد و خوشبختانه انتقال و توزیع به موقع اقلام ضروری در منطقه عملیات امدادرسانی را شتاب بیشتری بخشید.

فرمانده پایگاه یکم شکاری مهرآباد در ادامه با اشاره به ازدحام مردم عزیز در مقابل این پایگاه برای اهدای کمک های خود به زلزله زدگان گفت: به منظور هماهنگی بهتر و تسریع در بسته بندی و ارسال محموله های امدادی به مناطق مورد نیاز، هموطنان کلیه کمک های اهدایی خود را به جمعیت هلال احمر تحویل داده تا از این طریق بارها و محموله ها جهت بارگیری هوایی به پایگاه منتقل شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی مواد مخدر بود را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل ۴ متهم را غافلگیر و در بازرسی از دو خودروی تیزرو در این محل ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش کشف و دو قبضه سلاح جنگی را کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6088422

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود