Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@13:55:02 GMT

تجلیل از خانواده های معظم شهدای در هفته بسیج

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۰۶۷۰

تجلیل از خانواده های معظم شهدای در هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدای بسیج، تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی از جمله مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از درگز خبر ظهر امروز سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز ضمن عرض تسلیت به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه گفت: همه ی آحاد ملت ایران از این حادثه تلخ پیش آمده آزرده خاطر شدند و هر یک به نوبه ی خود سعی در امداد رسانی و خدمت به بازماندگان و حادثه دیدگان این زلزله برآمدند تا با حضور خود و همدردی با آنان مرهمی بر زخم های آنان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری افزود: اعزام گروه های امدادی توسط بسیج جامعه ی پزشکی، کمک رسانی با ادوات و تجهیزات جامعه مهندسی و حضور نیروی انسانی بسیج و دیگر معاونت های سپاه در استان کرمانشاه نشان از احساس مسئولیت و خدمت رسانی روحیه بسیج را دارد.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته ی بسیج ، بسیج را الگویی در ولایت مداری و خدمت رسانی برشمرد و گفت: ولایت مداری یکی از شاخصه های اصلی یک بسیجی است، لبیک به ندای رهبری و و حضور  و از خود گذشتگی بسیج در میدان های خدمت رسانی و از جان گذشتگی از شاخصه های یک بسیجی واقعی است.

فرمانده سپاه درگز گفت: بسیجی زمان شناس است، دوست را از دشمن تمیز می دهد، اولویت ها را پیدا می کند و با بصیرت راه و هدف را طی می کند.

وی مسئولیت پذیری بسیج را دیگر شاخصه ی بارز آن خواند و گفت: مسئولیت پذیری بسیج از پایه های فکری او نشئت می گیرد، این مسئولیت پذیری او نه تنها برای خود و خانواده و نزدیکان خود بلکه برای جامعه و بشریت هم مصداق دارد، همچنان که ما نمونه های این احساس مسئولیت را در هشت سال دفاع مقدس و یکا یک بحران های دوران بعد از آن  به عینه شاهد بوده ایم.

غفاری در پایان با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن هفته بسیج گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدای بسیج، تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی از جمله مهم ترین برنامه های پیش بینی شده در این هفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به بهره‌مندی ۲۵۰۰ نفر از پروژه مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه از پیشرفت ۶۰ درصدی این مجتمع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، بهزاد برارزاده، عصر امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از مجتمع آب‌رسانی هزارجریب نکا اظهار کرد: این مجتمع به طول ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری است که در سه باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب در حال احداث است.

وی افزود: تجهیز و راه‌اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و مطرح کرد: تاکنون یک حلقه چاه با آب‌دهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، ۵۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

برادرزاده با بیان اینکه مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون ۱۵۲ میلیارد ریال بوده، تصریح کرد: در مجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از این مجتمع آب‌رسانی دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت هزارجریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 751204

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • مشارکت بسیج در واکسیانسیون دام
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است