Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: امروز بسیج شهرستان بروجرد به‌تبع از بسیج کل کشور رویکردی مردم محور و در راستای خدمت به مردم در پیش‌گرفته است.

وی از آغاز گشت‌های بسیج محله محور در سطح شهر از پنجم آذرماه خبر داد و افزود: این گشت‌ها در راستای کمک به نیروی انتظامی و برقراری امنیت و نظم بیشتر در سطح شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به تشکیل ۲۲ گروه جهادی مستقر در ۲۲ منطقه هدف به مدت پنج سال و به‌منظور محرومت زدایی از این مناطق عنوان کرد: تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه محله محور با مشارکت مردم در راستای اشتغال‌زایی، کاهش آسیب‌های در سه محله دره غریب، جان آباد و دشت لاله با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و باهدف کاهش آسیب‌ های اجتماعی از برنامه‌های اجراشده توسط بسیج است.

وی مهم‌ترین معضلات حال حاضر مناطق حاشیه‌ای این شهرستان را مواد مخدر دانست و تصریح کرد: گروه‌های جهادی بالغ‌بر ۳۰ مسکن برای محرومان در این مناطق باکارجهادی احداث و تعمیر کرده‌اند که در این هفته شاهد بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

ارائه خدمات ورزشی در ۶ سالن ورزشی بسیج به مردم، تجهیز دارالقرآن کریم بسیج، تجهیز مرکز رشد در حوزه دانش‌های بنیادی، احداث سالن همایش چهارهزارنفره کم‌نظیر در این شهرستان و تجهیز کتابخانه بسیج از زمره مهم‌ترین فعالیت‌های کانون بسیج این شهرستان است که سرهنگ سوری به شرح آن‌ها پرداخت.

وی تصریح کرد: در شهرستان بروجرد حدود ۲۲ منطقه محروم شامل ۱۱ منطقه شهری و ۱۱ منطقه روستایی شناسایی‌شده که به‌عنوان مناطق هدف ۲۲ گروه جهادی به این مناطق برای ارائه خدمات به محرومان اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

۲۲ منطقه محروم شهری و روستایی در بروجرد شناسایی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • گپ و گفت با معلم امدادگر/ نقش معلمان در جامعه روستایی
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است