Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکارا- ایرنا- همزمان با ایام آخر ماه صفر سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و ائمه هدی امام حسن مجتبی(ع) و امام علی ابن موسی الرضا(ع)، آیین سوگواری ویژه ای در خانه فرهنگ ایران در آنکارا پایتخت کشور ترکیه برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، همزمان با این آیین، مراسم یادبود جان باختگان حادثه تلخ زلزله غرب کشور نیز در آنکارا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم که با حضور سفیر ایران، دیپلماتها و ایرانیان مقیم در خانه فرهنک ایران برگزار شد، حاضران ضمن سوگواری به مناسبت سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) ، با خانواده های مصیبت دیده زلزله غرب کشور ابراز همدردی کرده و برای بهبودی هر چه سریعتر مجروحان این حادثه دعا کردند.
در این مراسم حجت الاسلام مطلبی ضمن تشریح موضوع صبر و اهمیت تسلیم بندگان مومن در مقابل احکام شرع مقدس و آیات الهی، ابراز امیدواری کرد که در سایه تعاون و همکاری آحاد مردم عزیز ایران به ویژه کمک و مساعدت ایرانیان خیر مقیم ترکیه و پیگیری مستمر و نتیجه بخش دولت، درد و رنج مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور کاهش یابد.
مراسم نوحه خوانی و ذکر مصیبت ایام صفر آخرین بخش این مراسم بود.
در حاشیه این مراسم صندوق ویژه ای از سوی رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران به منظور جمع آوری کمک های نقدی ایرانیان مقیم ترکیه برای زلزله زدگان غرب کشور در محل خانه فرهنک ایران در آنکارا دایر شد.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی