Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:10:08 GMT

اجساد مجهول الهویه، مربوط به مصدومان سرپل ذهاب است

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۹۵۶۳

اجساد مجهول الهویه، مربوط به مصدومان سرپل ذهاب است

تهران - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: 3 جسد مجهول الهویه از 436 جان باخته زلزله کرمانشاه، مربوط به مصدومان سرپل ذهاب است.

ارتین کمالی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این 3جسد مجهول الهویه مربوط به مصدومان سرپل ذهاب است که به بیمارستان های کرمانشاه انتقال داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اجساد، قابل شناسایی نبودند بنابراین از آنها آزمایش DNA گرفته شده و تمام معاینات مربوط به هویت نیز برای آنها انجام شده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افرادی که اعضای خانواده آنها در حادثه زلزله کرمانشاه مفقود شده اند، خواست تا با مراجعه به پزشکی قانونی استان کرمانشاه و دادن آزمایش DNA برای شناسایی این افراد اقدام کنند.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل پزشکی قانونی تمام امکانات مربوط به پروفایل ژنتیک را دارد و در حال آماده باش است تا در اسرع وقت شناسایی ها انجام شود.
وی با بیان اینکه جنسیت این پیکرهای مجهول الهویه هم زن و هم مرد است، تاکیدکرد: تمام پیکرهای جان باختگان به جز این 3پیکر، شناسایی شده است و تا کنون هم اسامی 427تن از آنها اعلام و باقی آنها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.
کمالی گفت: پیکرهای جان باختگان به بستگان آنها تحویل و دفن شده است و این کار، نتیجه تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان پزشکی قانونی است.
بر اساس آخرین اطلاعات، پزشکی قانونی شمار جان باختگان زلزله کرمانشاه را 436 تن اعلام کرده که 3تن از آنان مجهول الهویه هستند.
آمار جان باختگان در شهرهای مختلف استان کرمانشاه به شرح زیر است:
سرپل ذهاب: 317
اسلام آباد غرب: 23
کرند: 14
قصر شیرین: 28
جوانرود: 3
ثلاث: 15
معاینه شده توسط پزشکی قانونی کرمانشاه: 33
صحنه: 3
تعداد جانباختگان شهر کرمانشاه، تنها یک نفر بوده است و سایر جان باختگانی که به عنوان معاینه شده در کرمانشاه اعلام می شوند از شهر ازگله و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شده اند.
به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان ماه) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی ازگله در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
براساس آخرین اطلاعات اعلام شده، تاکنون در این زمین لرزه 9388 نفر نیز مصدوم شده اند.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
اجتمام **2181**1021
خبرنگار: ناهید حاجی خانی**انتشار: حسین نوروزیان
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.    سید حمید حسینی افزود: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.   وی بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.   مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.      

 

دیگر خبرها

  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند