Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه لبنانی از تلاش آمریکایی ها و سعودی ها برای کنار زدن میشل عون از ریاست جمهوری لبنان پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الاخبار لبنان فاش کرد: عربستان تصمیم به وسعت بخشیدن معرکه برای رساندن آن به سطح بی سابقه ای از جنون است تا شامل مقاومت و میشل عون رئیس جمهور لبنان نیز بشود.

این رسانه اعلام کرد: سعودی ها با آمریکایی ها و گروههای لبنانی وابسته به آنها رایزنی هایی انجام داده اند تا رویارویی با حزب الله فقط در محدوده برداشتن پوشش دولتی از آن از طریق براندازی دولت و ممانعت از ورود حزب الله به دولت جدید نشود بلکه پوشش مردمی به ویژه مسیحیان از حزب الله را نیز شامل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاخبار نوشت: از نگاه سعودی ها دست یابی به این موضوع تعامل مختلف با میشل عون به عنوان رئیس جمهور لبنان و همپیمان قوی حزب الله و مدافع از مقاومت و سلاح آن را طلب می کند زیرا از نگاه سعودی ها عون پوشش لازم را برای ورود نیروهای حزب الله به سوریه فراهم کرده است.

این رسانه به نقل از برخی منابع فاش کرد: آمریکایی ها و برخی غربی ها به همراه سعودی ها در جستجوی یافتن گزینه های جانشین رئیس جمهور لبنان هستند خواه اینکه با فشار مردمی وی را عزل کنند یا فوت زودهنگام رخ دهد.

این منابع اعلام کرد: در داخل رهبران ۱۴ مارس فردی که توان تصدی ریاست جمهوری را داشته باشد وجود ندارد و طرح مجدد نام سلیمان فرنجیه یا جبران باسیل ممنوع است و طبعا نام فردی خارج از روند معمول مطرح است که وجهه بین المللی داشته باشد و عامل اطمینان برای داخل لبنان از حیث بی طرفی سیاسی و نقش اقتصادی اش باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع صهیونیست از حمله موشکی جدید حزب الله به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک تنوعا در شمال فلسطین اشغالی با موشک ضدزره هدف قرار گرفته است.

همچنین منابع صهیونیست از هدف قرار گرفتن ساختمانی در زرعیت در شمال فلسطین اشغالی با موشک شلیک شده از لبنان خبر دادند.

این منابع بیان کردند که آژیر خطر به صدا درنیامده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین از شلیک خمپاره از جنوب لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی نیز خبر دادند.

حزب الله دو ساختمان در آویویم را به شکل مستقیم هدف حمله موشکی قرار داده بود.

این حمله‌های مقاومت اسلامی همزمان با حمله‌های هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان انجام شد.

کد خبر 6087663

دیگر خبرها

  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • اعتراف رسانه‌های عبری به حجم سنگین حملات موشکی حزب الله