Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: استان ایلام برای ساخت یک روستا در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه اعلام آمادگی کند.

سردار سید صادق حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام از پیشهاد اعلام آمادگی استان ایلام برای بازسازی یکی از روستاهای زلزله‌زده کرمانشاه توسط استان ایلام به استاندار ایلام پیشنهاد داد و اظهار داشت: در صورت موافقت و رایزنی استانداری ایلام با استاندار کرمانشاه بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با کمک خیرین و اعتبارات استانی این وظبفه را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان کرد: تاکنون خدمات فراوانی از جمله غذا، پتو، اقلام داروی و لجستیکی توسط سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شده است.

وی گفت: استقرار تیپ حضرت امیر(ع) یکی از اقدامات سپاه استان ایلام در منطقه زلزله‌زده است و نیروی انسانی این تیپ در حال امدادرسانی است.

انتهای پیام/

R1357/P1357/S6,52/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، منصور تقوی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تعداد مبتلایان این بیماری در منطقه سیر صعودی گرفته است و با وجود اقدامات پیشگیرانه و درمانی انجام گرفته در منطقه، اقدامات کافی نبوده است.

وی بیان داشت: باید در راستای جلوگیری از بحرانی شدن وضعیت بیماری در منطقه، اقدامات تکمیلی عاجل برای واکسینه کردن دام‌ها انجام شود.

تقوی تصریح کرد: این بیماری در دام زنده هیچ علائم مشخصی ندارد و تنها از راه آزمایش خون مشخص می‌شود که نیازمند دستگاه‌های آزمایشگاهی و نیروی مجرب است.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ رأس دام در دیشموک خون گیری شدند، گفت: از این تعداد ۶۱ رأس دام مبتلا تشخیص داده شدند که ۵۶ رأس آن مبتلای قطعی بودند که معدوم شدند.

تقوی افزود: مرحله دوم پایش مردم در روستاها، پس از جواب آزمایش‌ها انجام و تیم سلامت شبکه بهداشت شهرستان کهگیلویه به سرپرستی پزشک متخصص بیماری‌های عفونی به همراه دارویار و داروهای مورد نیاز به روستا اعزام شدند و علاوه بر دارو برای بیماران، آموزش‌های لازم همچون عدم استفاده از شیر و فرآورده‌های لبنی و گوشت خام به اهالی روستا ارائه شد.

کد خبر 6098456

دیگر خبرها

  • بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره) 
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی استان البرز
  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • بازسازی روستای امامزاده ابراهیم(ع) شفت بدون پروسه اداری آغاز شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه