Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@10:00:07 GMT

برگزاری جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب زیر چادر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۲۹۴۸

برگزاری جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب زیر چادر

به گزارش ایسکانیوز، استاندار کرمانشاه پس از اتمام نشست ستاد مدیریت بحران در قصرشیرین، برای رصد آخرین وضعیت امدادرسانی راهی سرپل ذهاب شد.

پیگیری موضوعات مرتبط با زلزله، محور مهم شورای مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب بود که با حضور بازوند استاندار کرمانشاه و فرهاد تجری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه، سومین جلسه ستاد مدیریت بحران است که امروز در کرمانشاه به ریاست استاندار انجام شد.

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب با حضور استاندار کرمانشاه و مدیران در چادر برگزار شد.

بازوند در این جلسه اظهار داشت:️ می‌توانیم بگوییم هم اکنون کسی در سرپل ذهاب بدون سرپناه نیست. اما توزیع چادرها تا زمان رضایتمندی مردم ادامه می یابد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه️ حدود پنجاه و پنج هزار چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است، افزود: این آمار قریب به دوبرابر خانه های تخریب شده است.

وی از تخصیص ۱۲ میلیون تومان تسهیلات به همه واحدهای مسکونی تخریب شده و ‌خسارت دیده خبر داد و گفت: از فردا نایلون ضخیم برای مقابله با بارندگی به مردم داده شود تا چادرهای خود را ایمن سازی کنند. مردم هم باید به خودشان کمک کنند.

بازوند افزود:️ بنیاد مسکن و شهرداری، ایمن سازی چادرها در اماکنی که تراکم چادرها زیاد است را قبل از بارندگی تمام کنند.

وی اضافه کرد:️ در کمتر از چهار روز ۱۰۱۴۳ مورد خدمات پزشکی به حادثه دیدگان ارائه شده است که انصافا کار عظیمی صورت گرفته است.

بازوند همچنین تأکید کرد:️ ۳۵ تیم سیار شامل پزشک، ماما و پرستار که با تجهیزات و دارو به صورت مستمر در روستاها خدمت رسانی میکنند، همچنان خدمات خود را با جدیت ادامه دهند. به بانوان باردار و نوزادان توجه و خدمات ویژه ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه️ ظرف ۴۵ روز بیمارستان شهر سرپل ذهاب بازسازی شود، افزود: سپاه که همیشه گره گشا بوده است، تا زمان بازسازی بیمارستان، با دراختیار قراردادن مکان درمانی خود به کمک دولت بیاید.

بازوند افزود: مدارس هرچه زودتر تخلیه، و دانش آموزان به کلاسهای درس برگردند. بازگشایی مدارس، بازگشت حیات به شهر است.

وی گفت:️ تمام ادارات و بانکها در شهرستان سرپل ذهاب به هر شکل ممکن از روز شنبه (۲۷ آبان) سر کار خود حاضر باشند.

901

ستاد بحران سرپل ذهاب چادر استاندار کرمانشاه

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»