Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@07:35:32 GMT

افشاگری ؛ ناراحتی آرمین میردورقی از درخشان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۴۳۴۷

افشاگری ؛ ناراحتی آرمین میردورقی از درخشان

دلیل حضور هافبک دفاعی جوان کشورمان در تمرینات نفت تهران مشخص شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این روز‌ها حضور آرمین میردورقی هافبک دفاعی فوتبال کشورمان در تیم نفت تهران باعث بوجود آمدن حاشیه‌هایی عجیب برای او شده است.حدود یک سال قبل بود که در جریان مسابقه‌ای آرمین میردورقی دچار مصدومیت شد و رباط صلیبی اش پاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروسه درمان رباط صلیبی چیزی حدود ۸ الی ۱۰ ماه زمان نیاز دارد. این بازیکن از حدود یک ماه قبل با اجازه پزشک خود توانایی پا به توپ شدن را بدست آورد.

آرمین میردورقی که قصد دارد آمادگی بدنی خود را بالا ببرد و بار دیگر در سطح اول فوتبال فعالیت کند از حدود ۳ هفته پیش با هماهنگی کادرفنی و سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در کنار بازیکن این تیم تمرینات خود را آغاز کرد. همین موضوع شروع حاشیه برای این بازیکن جوان شد.

حمید درخشان که این روز‌ها انواع و اقسام حاشیه‌ها را کنار تیم خود می‌بیند در مصاحبه‌ای به دلایل نامعلوم اعلام می‌کند که آرمین میردورقی بازیکن تستی است و قصد ندارد از او در تیم نفت استفاده کند. حال طبق مکالماتی که میان این سرمربی و میردورقی رد و بدل شده است از ابتدا قرار نبوده اصلا این بازیکن در نفت حضور داشته باشد و فقط برای حفظ آمادگی جسمانی خود کنار دیگر بازیکنان تمرین می کند.

نکته جالبی که می‌توان مورد توجه قرار داد این است که اولا بازیکن تستی بیش از یک هفته در تیمی حضور پیدا نمی‌کند در صورتی که میردورقی بیش از ۳ هفته است که کنار تیم نفت تهران تمرین می‌کند.

آرمین میردورقی که سابقه حضور و بازی در لیگ یک و برتر را در کارنامه خود دارد و فوتبال خود را از تیم‌های پایه سپاهان آغاز کرده به شدت از صحبت‌های حمید درخشان ناراحت است و می‌گوید:

درخشان از ابتدا در جریان موضوع بوده است و قصد و هدفم که حضور در فوتبال اروپا است را می‌داند، اما نمی‌دانم چرا او این صحبت‌ها را مطرح کرده است. هیچ تستی در کار نیست و فقط در تمرینات حضور پیدا کردم که بدنم آمادگی صددرصدی‌اش را پیدا کند. بازیکن تستی نیستم که بخواهم بروم تست بدهم، ٢ فصل پیش در لیگ‌برتر و لیگ یک بازی کردم و عملکردم مشخص است. بازیکن تستی به بازیکنی گفته می‌شود که هیچ جا نبوده و می‌خواهد تست بدهد تا شناخته شود. به هیچ وجه بازیکن تستی نیستم.

اما این صحبت‌های حمید درخشان ما را یاد ۲ سال پیش می‌اندازد درست زمانی که او سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود. در آن زمان مبین میردورقی برادر بزرگتر آرمین در تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشت و به دلایل نامعلوم و فشار برخی افراد خاص درخشان سرمربی وقت تیم بدون دفاع از مبین میردورقی او را در ترکیب تیم قرار نمی‌داد و از عملکرد شاگرد خود دفاع نمی‌کرد. اما همین بازیکن کمتر از یک سال بعد با حضور در ترکیب ثابت تیم اف سی اسپارتای در لیگ دسته اول یونان جواب تمام منتقدان خود را داد.

آرمین میردورقی که از ابتدا به حمید درخشان به صورت شخصی و در مصاحبه‌ای دیگر اعلام کرده بود که هدف اصلی اش سطح اول فوتبال و حضور در اروپا است و تمام تمرکز خود را روی تمریناتش گذاشته است و تا نیم فصل در مورد تیم آینده اش تصمیمی نمی‌گیرد.

حمید درخشان در تیمی حضور دارد که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، وضعیت مالکیت مشخصی ندارد، بازیکنان دریافتی ندارند و هزاران حاشیه دیگر، اما مربی حرفه‌ای حداقل سعی می‌کند اگر توانایی مدیریت حاشیه‌ها را ندارد برای فرار از آنها حاشیه‌ی دیگری برای تیم درست نکند.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!

طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه در آن پول زیادی وارد می‌شود و تعداد صفر قراردادهای منعقدشده در فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد. هر وقت رسانه، کارشناس یا افشاگری در فوتبال از فساد دم زده، مدیران فدراسیون‌ فوتبال در مقام دفاع، خواهان شواهد و مدارک شده‌اند و برای کشف آن هیچ زحمتی به خود راه نداده‌اند.

کمیته های قضایی متعدد فوتبال از انضباطی گرفته تا کمیته اخلاق، به خصوص همین کمیته اخلاق، بدون ذکر نام و حتی گاهی اوقات بدون اعلام حکم صادره، به صورت پنهانی و در خفا برخی را محروم و گروهی را تبرئه می‌کنند.

 

بیشتر آنهایی که بدون اطلاع‌رسانی محروم می‌شوند هم با اعتراض به کمیته استیناف، حکم رد یا عفو می‌گیرند و در نهایت آب از آب تکان نمی‌خورد.

 

به طور مثال؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط ۱۶ دقیقه بازی رسمی کرده که از همین مقدار ناچیز هم تنها یک دقیقه در لیگ برتر بوده است!!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقای این بازیکن ۳۱ساله و گمنام در فوتبال چیست؟ پاسخ البته روشن است...

آیا اگر این تیم، خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار کم‌استعدادی، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟ سعید آذری و گرشاسبی با آنهمه ادعا چگونه او را عضو تیم کردند و مربی در سطح نکونام چرا عذر او را نخواست؟ او کیست که با تغییر دولت ها و مدیران استانی و کشوری هم، محکم سرجایش هست و در واقع بقایش به مقامات سیاسی هم وابسته نیست؟ او تا حالا چقدر پول بابت قراردادهایش از این تیم متصل به بودجه دولتی گرفته است؟ 

بگذارید اسمش را بدون تعارف بگوییم؛ نام او ابراهیم سلجوقی است و از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی مربی کنونی استقلال خوزستان، به فولاد پیوست.

بازیکنی ۳۰ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار بسیار کمی دارد و نگه‌داشتن او اصلا طبیعی نیست. جرات می‌خواهد که چنین مورد واضحی را جلوی چشم انبوه رسانه‌ها مرتکب شوند و فکر کنند کسی نمی‌بیند.

در سایت باشگاه فولاد خوزستان، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. او دو سال است بازی رسمی نکرده اما هنوز هست!

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است. جالب است که مصاحبه هم کرده و چنین اعتماد به نفسی هم داشته!

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند و او را آنجا حفظ کند، بدون آنکه حق او باشد. 

عمر حرفه‌ای در رشته فوتبال همین یک دهه است و بازیکنی نظیر سلجوقی، که معلوم نیست در تمرینات حاضر می‌شده یا خیر؟ حالا به سال‌های پایانی گشت و گذار خود در فوتبال نزدیک شده و اگر رضایت بدهد، نوبت به بقیه سفارشی‌ها برسد.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور