Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا - همزمان با 28 صفر سالروز عروج ملکوتی ختم المرسلین و شهادت امام حسن مجتبی (ع) دومین پیشوای شیعیان جهان، حرم بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) در گچساران، میعادگاه سوگواران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

به گزارش ایرنا، مردم ولایتمدار شهرستان گچساران به یاد حزن و اندوه فاطمه زهرا (س) و حیدر کرار علی مرتضی (ع) غرق در ماتم و عزا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های این شهرستان مملو از مریدانی است که در سوگ مولای مهربانی‌ها و فرزندش بر سر و سینه می‌زنند.
پورشورترین این عزاداری‌ها در بارگاه نورانی بی بی حکیمه (س) برپاست.
روزهای پایانی ماه سراسر اندوه و ماتم صفر با کوچ ابدی نبی مکرم اسلام (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و علی بن موسی رضا (ع) قلب مسلمانان جهان پس از قرن‌ها مملو از حزن و اندوه می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: برنامه ریزی لازم برای برپایی هر چه مطلوب‌تر برنامه روزهای پایانی ماه صفر در حرم بی بی حکیمه (س) پیش بینی شده است.
فرزین بهمنی آزاد با اشاره به همزمانی هفته وقف و روزهای پایانی ماه صفر گفت: برپایی ایستگاه‌های همه واقف باشیم، اعزام مبلغان دینی برای مداحی، سوگواری و اشاعه سیره نبی اکرم (ص) از برنامه‌های روزهای پایانی صفر در بقاع متبرکه بی بی حکیمه (س) و امامزاده جعفر (ع) است.
گزارشگر: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است