Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:هشت هزار و 750تخته پتو و یک هزار و 665تخته چادر از کمک های مردمی جمع آوری و به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین حسن آصفی افزود: مردم نوع دوست استان درسه روز گذشته کمک‌های قابل توجهی به زلزله‌زدگان کرمانشاه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از همت عالی هم استانی‌های بشردوست در یاری‌رساندن به هموطنان حادثه‌دیده غرب کشور درباره آمار تفکیکی کمک‌های ارسال شده به مناطق زلزله زده گفت: 189هزار و 24 بطری آب معدنی، 59هزار و 325 قرص نان، یک هزار و 540 دست لباس گرم، 2هزار و 696 تخته موکت و 46هزار و 509 قوطی کنسرو از جمله اقلام ارسال شده از استان قزوین به این مناطق بوده است.
آصفی همچنین جمع آوری و ارسال 10هزار و 692 عدد دسر شیری، 23هزار و 760 عدد دَنت شیر موز و اقلام دیگری چون چادر مسافرتی، والور، کفش، بخاری، کاپشن، کیک، بیسکویت، عسل، قند، ماکارونی، خرما، شیر خشک، شیشه شیر، دستمال مرطوب، پوشاک بچه، نوار بهداشتی، دستمال کاغذی و صابون را نیز از دیگر اقلام اعلام کرد.
وی اضافه کرد: حجم این کمک‌ها به صورت تصاعدی رو به افزایش است و تمامی پایگاه‌های جمعیت هلال احمر به صورت شبانه‌روزی در حال پذیرش، ساماندهی و ارسال این کمک‌ها هستند.
از ساعات ابتدایی وقوع زلزله در مناطق غرب کشور تعداد 65 نیروی عملیاتی در قالب 14 تیم تخصصی شامل یک تیم ارزیاب، 6 تیم اسکان، یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و 6 تیم آوار برداری به همراه 17 خودروی آمبولانس، ست نجات و خودروهای کمکدار با تجهیزات انفرادی و گروهی از قزوین به مناطق زلزله زده اعزام شده‌اند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه قبل استان های غربی کشورمان را لرزاند.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است

7388/6012خبرنگار:پریسا نوروزی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب