Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:58:52 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کرج/کشف ۶ خودروی سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۴۹۵۱

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کرج/کشف ۶ خودروی سرقتی

کرج - رئیس پلیس آگاهی استان از کشف شش دستگاه خودروی سرقتی و سه فقره سرقت داخل خودرو از سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار در کرج خبر داد.

سرهنگ جواد صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با ارسال پرونده‌ای از کلانتری ۳۱ کوی کارمندان شمالی به همراه متهمی به هویت (م) به جرم سرقت، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی سوابق پرونده متوجه شدند که او از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده که با بهره‌گیری از شیوه و شگردهای پلیسی و با اعتراف متهم موفق به کشف شش دستگاه خودروی سرقتی پراید شدند.

سرهنگ صفایی ادامه داد: متهم در بازجوئی‌های فنی انجام‌شده به سه فقره سرقت داخل خودرو نیز در کرج اعتراف کرد که با تلاش مأموران، شاکیان شناسایی و اموال سرقت شده آنان اعم از کارت و مدارک خودرو، انواع کارت عابر بانک و پخش و باند و لوازم خودرو به آن‌ها تحویل شد.

وی گفت: شیوه و شگرد متهم به این صورت بود که متهم طعمه‌هایش را از میان پرایدهای مدل‌پایین انتخاب و با استفاده از سوئیچ خودرو خودش درب آن‌ها را باز و اقدام به سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: انگیزه سارق از ارتکاب این جرائم، اعتیاد به مواد مخدر و روان‌گردان ازجمله ماده مخدر شیشه و همچنین بیکاری بوده است.

وی گفت: مالکان خودروهای پراید مدل‌پایین برای تجهیز خودروهای خود به قفل‌های مناسب از قبیل قفل‌های پدال، فرمان و تجهیزات ایمنی اقدام کنند.

به گفته سرهنگ صفایی متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی