Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:14:14 GMT

استاندار آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی اهر بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۵۸۸۹

استاندار آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی اهر بازدید کرد

اهر- استاندار آذربایجان شرقی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان اهر بازدید و در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خدابخش صبح امروز جمعه طی نخستین سفر شهرستانی خود به شهرستان اهر از واحدهای صنعتی و تولیدی شرکت غزال ارسباران، شرکت تولیدی ماشین‌آلات کشاورزی و پروژه نیمه‌تمام کارخانه قند قانع بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تولیدی ماشین‌آلات کشاورزی از سال ۸۰ فعالیت خود را آغاز و از سال ۹۳ در شهرک صنعتی اهر مستقر و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، این شرکت تولیدی بدون استفاده از تسهیلات بانکی و با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد تومانی برای ۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت سورتینگ غزال ارسباران دارای سردخانه ۱۰ هزار تنی میوه و سورتینگ است که در این شرکت میوه باغداران و سایر محصولات کشاورزی به‌صورت بسته‌بندی به کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و ارمنستان صادر می‌کند که صادرات این شرکت سالانه به ۱۴ میلیون دلار می‌رسد و از مزیت‌های شرکت غزال ارسباران می‌توان به اشتغال‌زایی برای نزدیک به ۲۰۰ نفر از جوانان بیکار اشاره کرد.

پروژه کارخانه قند قانع یکی از بزرگ‌ترین کارخانجات تولید قند در آذربایجان شرقی و شمال غرب کشور محسوب می‌شود که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ولی متأسفانه به دلیل عدم همکاری بانک عامل در پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیارد تومانی به‌صورت نیمه‌تمام مانده است.

در حال حاضر دستگاه‌های این کارخانه در گمرک بوده که در صورت دریافت تسهیلات درخواستی و پرداخت هزینه دستگاه‌های خریداری‌شده به کشور وارد می‌شود و گشایشی در ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار اهری خواهد شد به‌طوری با راه‌اندازی این کارخانه برای ۵۰۰ نفر از جوانان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار