Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:26:18 GMT

ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشکان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۶۰۵۲

ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشکان افتتاح شد

خرم آباد - ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشکان با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان شرکت گاز شهرستان رومشکان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت گاز لرستان، معاونان استاندار لرستان و ... به بهره برداری رسید.

حشمت الله شمس خرم آبادی  مدیر عامل شرکت گاز لرستان در مراسم افتتاح این ساختمان در سخنانی اظهار داشت: با توجه به جمعیت این شهرستان ساختمان شرکت گاز در فضایی به مساحت هزار و ۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به احداث این ساختمان در چهار طبقه بیان داشت: اعتبار هزینه شده برای احداث این ساختمان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده و برای تکمیل آن نیز ۴۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات موجود در این شهرستان ایستگاه گاز آن بود که با اقدامات صورت گرفته طی سال های گذشته آن را تقویت و فعال کردیم گفت: با تقویت ایستگاه گاز این شهرستان برای تامین گاز صنایعی که در رومشکان مستقر می شوند مشکل خاصی نخواهیم داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: متوسط بارش باران در استان را ۴۶ میلی‌متر عنوان کرد و گفت: بیشترین بارندگی با ۱۰۸ میلی‌متر در رومشکان و کمترین میزان بارندگی در دورود با ۱۴ میلی‌متر ثبت شده است.
بهروز مرادپور، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در اغلب نقاط لرستان، گفت: از شبانه‌روز گذشته شاهد بارش باران با شدت و ضعف در تمامی نقاط استان هستیم.
وی، متوسط بارش باران در استان را ۴۶ میلی‌متر عنوان و خاطرنشان کرد: بیشترین بارندگی با ۱۰۸ میلی‌متر در رومشکان و کمترین میزان بارندگی در دورود با ۱۴ میلی‌متر ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی لرستان با بیان اینکه میزان متوسط بارش‌ها در استان نسبت به سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است، گفت: با این وجود این آمار نسبت به بلند مدت یک درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مرادپور گفت: از شدت بارش‌ها طی ساعات غروب امروز جمعه کاسته و سامانه بارشی امشب از آسمان لرستان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • ثبت ۱۱۲ میلی‌متری باران در رومشکان
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متری باران در رومشکان
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • ثبت ۱۰۸ میلی‌متر بارش باران در رومشکان
  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی در فارس خریداری شد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد