Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:23:40 GMT

نوع دوستی مردم ایران در جهان بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۶۶۵۲

نوع دوستی مردم ایران در جهان بی نظیر است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام سید رضی شکوری در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بعداز توصیه نمازگزاران به رعایت کردن تقوا، بااشاره به اینکه نوع دوستی مردم ایران در جهان بی نظیر است گفت: مردم متعهد و نوع دوست کشور هر کدام در حد وسع و تـوان خـود از کـمک دریـغ نـمی کنند و باید چنین گفت که نوع دوستی مردم ایران در جهان بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب نماز جمعه خوی ادامه داد: بسی جای تأسف است بعضی انسان‌های نادان در فضا‌های مجازی فعالیت‌های تخریبی، شایعه پراکنی و جوسازی دارند فقط از خداوند می‌خواهیم که آنان را هدایت بفرماید.
امام جمعه خوی با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه اظهار داشت:طبق اظهار نظر کارشناسان مربوطه این زلزله یکی از بزرگـترین زلـزله‌های جهـان اسـت.
حجت الاسلام شکوری افزود: مقام معظم رهبری با صدور پیام در اولین لحظات زلزله، مکلف ساختن سپاه، ارتش، بسیج و سایر مسئولان بر اقدام سریع عملی، برگزاری جلسه با سران قوا و سایر دست اندرکاران و اعزام نمایندگانی به کرمانشاه بیشترین نقش و عنایت را در این زمینه مبذول داشته اند و تمامی مسئولان، ارگان‌ها و نهاد‌ها، مراکز درمانی، بهداشتی، هلال احمر، نیرو‌های مسلح، بسیج، صدا و سیما نهایت تلاش خود را در جهت خدمات رسانی انجام می‌دهند.

لیلة المبیت افتخار ویژه امیرمؤمنان (ع) است


خطیب جمعه با اشاره به اول ربیع الاول مصادف با هجرت رسول خدا (ص) از مکه به مدینه و خوابیدن امیرمؤمنان (ع) در رخت خواب آن بزرگوار (لیلة المبیت) اظهار داشت: این ویژگی منحصر به فرد امیرمؤمنان است که چنین ایثارگری را در حق پیامبر بزرگوار مبذول داشته اند و بدین جهت آیه شریفه وَمِنَ النَّاسِ مَنْ یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ وَاللَّهُ رَءُوفٌ بِالْعِبَادِ و از میان مردم کسى است که جان خود را براى طلب خشنودى خدا مى‏ فروشد و خدا نسبت به [این]بندگان مهربان است نازل گردید.

انتهای پیام//ن.م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: این دولت و مردم ایران هستند که باید از آمریکا و اروپا به دلیل نقض توافق هسته‌ای و ایفای نقش مخرب در ثبات و امنیت پایدار در منطقه سوال و طلبکاری کنند، نه اینکه این دولتهای ناقض عهد و پیمان، خود را جای طلبکار و مدعی نشانده و به گستاخی بر فهرست تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران بیفزایند.

به گزارش ایلنا، کنعانی افزود: اگر رشادت و جانفشانی سپاه پاسداران و مستشاران شهید ضد تروریست سپاه در منطقه نبود، تروریسم داعشی تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ کرده بود و امنیت منطقه و جهان را بیش از پیش تهدید می‌کرد، حال چگونه پارلمان اروپا وقیحانه خواستار گنجاندن تنها نیروی واقعی ضدتروریسم جهان در فهرست تروریسم می‌شود؛ مگر اینکه تصور کنیم گروه‌های تروریستی در راستای اهداف و منافع نامشروع آمریکا و معدود دولتهای اروپایی و رژیم صهیونیستی برای دامن زدن به بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه غرب آسیا عمل می‌کنند!

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد تکرار رویکردهای غیرقانونی و اشتباه توسل به ابزار تحریم و فشار از سوی آمریکا و تبعیت برخی دول اروپایی از واشنگتن، هیچ حق و مشروعیتی برای ادعاهای آن‌ها از منظر حقوقی و بین‌المللی ایجاد نمی‌کند و آن‌ها باید زمانی پاسخگوی این ادعاها و اقدامات ظالمانه خود علیه دولت و مردم ایران باشند.

دیگر خبرها

  • سیاستمدار انگلیسی: جریان حمایت غرب از اسرائیل معکوس شده است
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد