Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد پاسدار مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن تسلیت ایام و همدردی با بازماندگان زلزله کرمانشاه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان زرندیه پرداخت و گفت: اوج ایثار و جانفشانی بسیج را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم و اگر حضور بسیج نبود ما در جنگ سخت در برابر نظام سلطه کم می‌آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج نیرویی انقلابی و از بطن مردم، با مردم و برای مردم است که در تمامی عرصه‌های کارآمدی این نیروی انقلابی و مردمی برای همگان ثابت شده است و امروز این نیرو الگویی بی‌بدیل برای ملت‌های مظلوم در مقابله با ظلم تبدیل شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: 5 آذرماه سالروز تشکیل لشکری است که به زیبایی، لشکر مخلص خدا نام گرفت؛ بسیج تجمع دلشیفتگان و سیراب شدگان از مکتب ناب عاشورایی حضرت اباعبدلله‌الحسین(ع) است، با تمسک به ارزشهای ناب اسلامی دارای بصیرتی عمیق است.

سرگرد پاسدار مهجوری ادامه داد: بر ما واجب است تا با گرامیداشت این روز، وظیفه و رسالت خود را در شکرگزاری از این نعمت پروردگار به نحو مطلوب و شایسته به انجام برسانیم.

وی افزود: هفته بسیج از روز دوشنبه 29 آبان ماه مصادف با یکم ربیع الاول آغاز و تا پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ادامه خواهد یافت که در شهرستان زرندیه برای گرامیداشت این هفته 42 عنوان برنامه اجرایی پیش‌بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: اعزام فرماندهان بسیج به مرقد ملکوتی حضرت امام خمینی( ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، حماسه حضور یاران آخرالزمانیف برگزاری اولین یادواره شهدای جاویدالاثر و دو یادواره شهید روستایی و یک «یادواره آبروی کوچه، افتخار محله»، برپایی مسابقات ورزشی در رشته‌های کاراته، کشتی، فوتسال، تیراندازی، طناب کشی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج بخشی از برنامه‌های این هفته است.

سرگرد پاسدار مهجوری فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس، همایش بسیج پژواک ندای زینب(س)، عصر شعر بسیج، بزرگداشت هفته بسیج "لبیک یا حسین"، همایش فرهنگی-ادبی، اکران فیلم و اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان از برنامه‌های شاخص تدارک دیده شده برای این هفته هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان