Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد که تاکنون 175 دستگاه خودرو سبک و سنگین و یک فرود هواپیما کمک های مردم این استان را به غرب کشور انتقال داده اند و سیل کمک های مردمی همچنان ادامه دارد.

ناصرچرخ ساز روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: بخشی از این کمک شامل ٢ هزارو ٨٠٠ تخته چادر، ٨هزاردستگاه والور، ٩ هزار تخته پتو ، ٢ هزار ست ظروف و ١٠ تن نایلون بود که از سوی هلال احمر البرز با 25 دستگاه تریلر و یک فروند هواپیما به کرمانشاه انتقال یافت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین مردم نوعدوست ایران کوچک (استان البرز) مقادیر زیادی مواد غذایی و نیازهای ضروری زلزله زدگان را با 150 دستگاه خودرو سبک و سنگین به استان کرمانشاه ارسال کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز اظهار داشت: اکنون اهدای پتو و لوازم بهداشتی مهمترین نیازهای زلزله زدگان است.
وی گفت: دراستان البرز 44 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی ازسوی هلال احمر استان البرز فعال شده که ازمجموع آن ها 19پایگاه درکرج ، 6 پایگاه ساوجبلاغ، 5 پایگاه فردیس، 6 پایگاه نظراباد، 6پایگاه اشتهارد و 2 پایگاه درطالقان است .
چرخ ساز افزود: همچنین در این مدت ١٢٣ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان کمک نقدی از سوی مردم جمع اوری شده است.
وی یادآورشد:مردم نوعدوست همچنین می توانند با هدای کمک های نقدی خود به شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت، شماره حساب 702070(ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی، 1404440(ارزی دلار) بانک ملت، کد #112*3*741* برای پرداخت آسان موبایلی و همچنین شماره کارت 6104337770064606 به یاری هموطنان زلزله‌زده در استان‌های غربی کشور بشتابند.
٢٠٩٨/ 6155خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین