Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا - معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر از ارائه 9هزار و 541مورد خدمات بهداشتی و درمانی مانند ویزیت، فوریت های پزشکی و خدمات به بانوان باردار به زلزله زدگان کرمانشاه خبرداد.

به گزارش روزچهارشنبه ایرنا، حسن صفاریه با اشاره به اقدامات مرکز مدیریت اطلاعات و هماهنگی عملیات بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر، افزود: دراین زمینه براساس نیاز سنجی‌های انجام شده واحدبهداشت استان آذربایجان غربی نیز به‌ منظور تأمین نیازهای زلزله‌زدگان به دالاهو اعزام و پس از استقرار در محل 95 مورد ویزیت سرپایی، 35 مورد خدمات سرپایی،2 مورد خدمات زنان باردار، 1مورد ارجاع و در مجموع 133مورد خدمات به آسیب دیدگان ارائه کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در ثلاث باباجانی نیز از استان مرکزی وکردستان، واحدهای بهداشتی و درمانی مستقر شده است،اظهارکرد: با توجه به گزارش خدمات بهداشت و درمان اضطراری تا ساعت 20 روز گذشته در سرپل ذهاب 3 هزار و 902 مورد ویزیت سرپایی، 3 هزار و 349 مورد خدمات سرپایی، 48 مورد خدمات زنان باردار، 911 مورد فوریت‌های درمانی، 568 مورد ارجاع و در مجموع 8 هزار و 778 مورد خدمات ارائه شده است.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر به ارائه خدمات در قصر شیرین اشاره و عنوان کرد: در این زمینه 185 مورد ویزیت سرپایی، 164 مورد خدمات سرپایی، 51 مورد خدمات زنان باردار، 32 مورد فوریت‌های درمانی و در مجموع 432 مورد خدمات بهداشت و درمان اضطراری و همچنین در ثلاث باباجانی 120 مورد ویزیت سرپایی، 77 مورد خدمات سرپایی، یک مورد خدمات زنان باردار و در مجموع 198 مورد خدمات ارائه شده است.

** حتی‌المقدور به‌صورت نقدی کمک کنید
جمعیت هلال‌احمر ضمن تقدیر از همراهی و همکاری مردم نوع‌دوست ایران اسلامی در کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، به تمامی هموطنان توصیه و تاکید کرد تا حتی‌المقدور به‌صورت نقدی کمک‌های خود را واریز کنند.
این اطلاعیه آورده است: با توجه به اعلام مسئولان هلال‌احمرحاضر در منطقه عملیاتی و نظر به اینکه تمامی انبارهای امدادی هلال‌احمر در استان‌های همجوار برای تامین اقلام امدادی زلزله‌زدگان تامین و تکمیل است، بنابراین از مردم نوع‌دوست و بشردوست ایران تقاضا می‌شود تا حتی‌المقدور کمک‌های خود را به صورت نقدی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه ارائه کنند تا از این طریق بتوان در منطقه حادثه و با توجه به نیاز اصلی زلزله‌زدگان، اقلام مورد نیاز را به مرور خریداری کرده و در اختیار آنها قرار داد.»
دراین اطلاعیه آمده است: جمعیت هلال‌احمر به علت توجه به تقاضای هموطنان واحترام به حس نوع‌دوستی مردم عزیزکشورمان، همچنان به دریافت کمک‌های غیرنقدی نیز ادامه می‌دهد. این کمک‌ها به علت حفظ کرامت انسانی، لازم است دست دوم نبوده و بهتر است بیشتر پتو و کنسرو است.
یادآور می‌شود درگاه پرداخت موبایلی #3* و نیز #724* به سهولت آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است.

**امکان کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور از طریق اپلیکیشن ایوا فراهم شد
شرکت پرداخت الکترونیک سداد، امکان کمک به هموطنان آسیب دیده در زلزله اخیر کرمانشاه را با استفاده از اپلیکیشن ایوا فراهم کرد.
آحاد مردم ایران با نصب اپلیکیشن ایوا روی گوشی های موبایل خود و رفتن به بخش پرداخت می توانند با انتخاب گزینه مهربانی ، مبالغ مورد نظر خود را در اختیار جمعیت هلال احمر قرار دهند.
این کمک ها مستقیما به حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی ایران واریز می شود که سرعت و سهولت در فرآیند کمک رسانی را در پی خواهد داشت و دیگر نیازی به مراجعه به شعب بانکی نیست.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر ساعت 21 و 48 دقیقه شامگاه یکشنبه (بیست و یکم آبان) استان کرمانشاه و مناطقی از عراق را لرزاند.
این زلزله در استان کرمانشاه حوالی «ازگله» در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شمارکشته ها ومصدومان براساس اعلام مسئولان تا این ساعت از چهارشنبه دراستان کرمانشاه 432 کشته و 9388 مصدوم است.
اجتمام*1724*3377
خبرنگار: سمانه زین العادین * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو