Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه ست های پیش ساخته حمام و سرویس بهداشتی را برای رفاه بیشتر زلزله زدگان در روستاها مستقر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین کمک‌های امدادی نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده با بیان اینکه شرایط منطقه در حال بهبود است و این نیرو همه تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است؛ اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه در کنار سایر دستگاهها، سازمان ها، نهاد‌ها و نیز مردم عزیز کشورمان در تلاش بوده است اقدامات مؤثر و تعیین کننده‌ای برای امداد رسانی به زلزله زدگان را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از ساعات اولیه وقوع این حادثه یگان‌های امدادی و ویژه نیروی زمینی سپاه همراه با سردار پاکپور فرمانده نیرو به کمک زلزله زدگان شتافتند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مرحله جدید عملیات آوار برداری با جدیت توسط نیروی زمینی سپاه پیگیری می‌شود؛ ۴ گروه مهندسی مستقر نیروی زمینی سپاه با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه لودر و بیل و ادوات مهندسی با کمک سایر یگان‌ها در حال آوار برداری برای خارج کردن اموال، امکانات و وسایل مردم و نیز احشام از زیر آوار هستند؛ یادآور شد: ۶ بیمارستان صحرایی و سیار نیروی زمینی سپاه در اسلام آباد، جوانرود، سر پل ذهاب و روستا‌های کوئیک مجید و سراب ذهاب همچنان فعال و با استقرار امکانات و کادر پزشکی، پیراپزشکی و روانشناسی به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده می‌پردازند.

وی افزود: مرحله اسکان اضطراری به پایان رسیده و برنامه ریزی برای اسکان موقت خانوده‌های زلزله زده در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با توزیع امکانات رسیده به منطقه در حال حاضر نیاز‌های خوراک، چادر و پوشاک اولیه خانواده‌های روستایی زلزله زده برطرف شده است، گفت: امروز نیاز اصلی زلزله زدگان منطقه غرب کشور کانکس است و با ارسال کانکس به منطقه می‌توان دغدغه اسکان موقت زلزله زدگان را مرتفع کرد.

وی با اشاره به اینکه ست کانکس‌های سرویس بهداشتی و حمام توسط نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه است؛ عنوان داشت: آنچه هم اکنون در مجموعه نیروی زمینی سپاه از سرویس دستشویی و حمام پیش ساخته وجود دارد برابر دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه است و إن شاء الله از امروز شاهد ورود تدریجی آن‌ها به منطقه خواهیم بود.

سردار پور جمشیدیان افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در هر روستا تعدادی از ست سرویس بهداشتی و حمام سیار مستقر کرده تا نیازمندی مردم در این زمینه پاسخ داده شود.

وی در پایان با اشاره به تقسیم کار صورت پذیرفته بین دستگاه‌ها و نیرو‌های مسلح در امر امداد و خدمت رسانی به مردم زلزله زده از جمله واگذاری امداد شهر‌ها به ارتش و واگذاری امداد و خدمت رسانی روستایی به سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: تا پایان در کنار مردم عزیز غرب کشور خواهیم بود و با جدیت برای رفع نگرانی مردم غیور این منطقه تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، در جمع فرماندهان نزاجا و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های سراسر کشور که به‌صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: معلمان تداوم‌بخش راه انبیا الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اهمیت شغل شریف معلمی، افزود: طبق آموزه‌های نورانی دین مبین اسلام، معملی شغل انبیای الهی و نوعی عبادت در تحقق دستورات متعالی خداوند منان است؛ چرا که معلمان تداوم‌بخش راه انبیای الهی و تبلور عینی اسوه حسنه‌ای هستند که به پیراستن جامعه از آلودگی‌ها و ترویج روشنی در دل‌ها و جان‌ها می‌پردازند؛ به همین سبب معلمان در هر رده و جایگاهی از مقامی والا و ارزشمند برخودار بوده و تکریم جایگاه و نام آنان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: در نیروی زمینی ارتش نیز بنا به اقتضائات آموزشی و اصول تدوین و تهیه شده در ارتش، برنامه‌های آموزشی و تربیتی جامعی برای کارکنان وظیفه و پایور وجود دارد؛ به همین سبب می‌توان چنین گفت که امر آموزش و تربیت در این نیرو، مرهون خدمات و تلاش‌های مداوم و شبانه‌روزی معلمان و اساتیدی است که با بهره‌گیری از برترین دانش‌های نظامی، به‌روزترین تجربیات و آخرین سبک‌های آموزشی، به تعلیم و تربیت نیرو‌های انسانی مخلص، مؤمن و ماهر مشغول هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، خاطرنشان کرد: شهادت شهید مطهری که خود مظهری تمام‌عیار از معلمی الهی، آموزگاری اخلاق‌مدار و جهادگری کوشا در عرصه آشنا کردن جوانان با حقایق ناب و انوار متعالی اسلامی بود، نمودی از مجاهدت بی‌دریغ و خستگی‌ناپذیر روحانیون عزیزی است که در تمامی دوران و برهه‌های انقلاب اسلامی، دوشادوش دیگر معلمان و اساتید، به تعلیم و تعالی اخلاق جامعه و ترویج آموزه‌های اسلام ناب محمدی مبادرت ورزیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان