Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه از اعزام ۲۰ هیئت مذهبی این شهرستان به مشهد مقدس در دهه آخر صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا بهشتی فردر گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بشرویه اظهار داشت: 20 هیئت مذهبی شهرستان بشرویه به مشهد مقدس جهت برگزاری مراسم ایام دهه آخر صفر اعزام شوند.

وی بیان کرد: همزمان با دهه آخر صفر همه ساله عاشقان و علاقه‌مندان به اهل بیت (ع) در قالب هیئات مذهبی از سراسر کشور به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) عزیمت نموده و مراسم عزاداری را در قالب دستجات سینه زنی و زنجیر زنی برپا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی در راستای تعظیم شعائر الهی و فراهم نمودن بستر و زمینه مناسب جهت برپایی مراسم عزاداری دهه پایانی صفر به مشهد مقدس سفر می‌کنند، گفت: تعداد 20 هیئت مذهبی به صورت کاروانی جهت برگزاری مراسم آخر صفر به مشهد مقدس عزیمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام بهشتی‌فر عنوان کرد: فرهنگ عاشورا فرهنگی الهی و همچون خورشید درخشانی است که هیچ قدرتی زمینی توان مقابله و خاموش کردن آن را ندارد.

وی با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های تبلیغی ما در اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر فعال هستند، افزود: اگر واقعه عاشورا نبود بدون تردید امروزه هیچ اثری از اسلام ناب محمدی باقی نمی ماند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه بیان کرد: این هیئت ها اعزامشان از چهارشنبه شب 24 آبان و تا پایان شام غریبان امام رضا (ع) در مشهدالرضا (ع) حضور دارند.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده، پس از شرکت در آیین افتتاح ابرپروژه برق‌آبی «اومااویا» واقع در استان بادوله این کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی جمهوری اسلامی ایران که با همراهی رئیس جمهور سریلانکا انجام شد، در کاخ ریاست جمهوری این کشور به شکل رسمی مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» قرار گرفت.

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمد گویی فرمانده گارد تشریفات، روسای جمهور اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در حین این مراسم به احترام هیئت ایرانی 21 گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور پس از مراسم استقبال دیدار دوجانبه خواهند داشت و پس از آن به اتفاق یکدیگر نشست هیئت‌های عالی‌رتبه مشترک را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • اعزام یک هزار و ۵۰۰ زائر در سه روز اول عملیات حج عمره
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از آیت‌الله رئیسی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از رئیسی
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار