Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- کارکنان نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری نماز جمعه این هفته تهران و همزمان با سالگرد رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در دانشگاه تهران عزاداری کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازعبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران با حضور پر شور شهروندان تهرانی و به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارکنان نیروهای مسلح در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) به عزاداری پرداختند.
مراسم سوگواری هیات های عزاداری نیروهای مسلح، با حضور هیات ها و دسته جات عزاداری ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مردمی از صبح امروز و از نقاط مختلف شهر تهران به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شده و هیات های عزاداری نیروهای مسلح در صفوفی منظم به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

*فعالیت صندوق های جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور
جمعی از نمازگزاران پس از اقامه نماز و در مسیر خروج از دانشگاه تهران در پای صندوق های جمع آوری کمک های مردمی حمایت از آسیب دیدگان زلزله شمال غرب کشور که از ساعت 8 صبح در مقابل دانشگاه تهران مستقر شده بودند حاضر گشته تا به این طریق همدردی خود را با زلزله زدگان اعلام کنند.

*توزیع رایگان هفته نامه حیات طیبه و تراکت تبلیغاتی با عنوان مرگ بر اسرائیل و رباخوار، به نشانی اینترنتی reba.ir از دیگر حاشیه های نماز جمعه این هفته تهران بود.

*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :فرانک عابدنژاد - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/1735//7244

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، آئین سوگواری شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و روز شنبه نیز آئین‌های دسته روی و عزاداری در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

آئین عزاداری و سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) جمعه شب در مسجدها، تکایا و حسینیه‌ها و امام زادگان این منطقه با حضور هیأت‌های مذهبی و دسته‌های سینه زنی برگزار شد و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ این امام همام به عزاداری پرداختند.

همچنین ارادتمندان خاندان اهل ببت (ع) روز شنبه نیز با راه اندازی دسته‌های سینه زنی در خیابان‌های شهرهای مازندران سالروز شهادت رئیس مذهب جعفری را گرامی می‌دارند.

کد خبر 6096151

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه