Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراغه - ایرنا - عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه با گفت: رعایت اصول فنی در ساخت و سازها برای پیشگیری از وارد آمدن خسارات جانی و مالی به مردم حیاتی و ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: مهندسان ناظر، پیمانکاران و دست اندرکاران ساخت واحدهای مسکونی و ساختمان های عمومی باید در رعایت اصول ایمنی اهتمام کرده و در این زمینه خداترس باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: نظام مهندسی و مهندسان ناظر ساختمان ها باید با نظارت دقیق بر احداث واحدهای مسکونی و عمومی جدی بوده و در این راه با جان مردم بازی نکنند زیراکه در صورت قصور با دادگاه الهی طرف خواهند بود.
وی اضافه کرد: پیمانکاران و مهندسان ایمنی جان و مال مردم را با سودهای دنیوی معامله نکرده و دقت و نظارت بیشتری بر ساخت و سازهای داشته باشند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به حادثه غمبار زلزله کرمانشاه و غرب کشور گفت: این حادثه دلخراش مایه تاسف و تاثر آحاد ملت ایران شد و مردم و مسئولان باید در راه کمک رسانی و همدلی با بازماندگان این واقعه اهتمام کنند.
آیت الله پورمحمدی افزود: عدم مقاومت و رعایت اصول فنی در ساخت و سازها در مناطق زلزله زده امری است که باید ریشه یابی شده و واگذاری واحدهای مسکونی که اصول مهندسی و ایمنی در آن رعایت نشده در کل کشور و این شهرستان نیز متوقف شود.
وی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) گفت: پیامبر اسلام نمونه بارز و الگویی برای بشریت و پیام آوری از سوی پروردگار برای هدایت انسان ها به سوی کمال بودند.
وی با تسلیت سالروز شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ادامه داد: ادامه راه ائمه معصومین (ع) موجب خیر و سعادت بشری است.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه وقف اضافه کرد: باتوجه به وجود فرهنگ وقف در جامعه، اولویت های دیگری علاوه بر احسان و اطعام از جمله در بخش های درمانی، بهداشتی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و بیماران خاص و نیز جوانان مورد اهتمام واقفان و خیران قرار گیرد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشار:عیسی عطاپور**
3077/7487

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار