Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والسملمین حسینی گفت زلزله زدگان کرمانشاه را دریابیم و اجازه ندهیم که احساس درماندگی و تنهایی داشته باشند به گزارش خبرگزاری صدا و سیما امام جمعه صفادشت در خطبه های نماز جمعه ضمن اظهار تاسف از  حادثه مصیبت بار زلزله کرمانشاه  و غرب کشور این واقعه را به همه ملت عزیز و بازماندگان این حادثه تسلیت گفت و افزود: با همه حادثه ‏دیدگان ابراز همدردی می کنیم و تا اخر کنارشان خواهیم بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حسینی  با اشاره به  عمق و گستردگى حادثه و شدت عوارض گرفتاریهاى مردم در منطقه و  با توجه به پیام مقام معظم رهبری گفت : کمک به هموطنانان در غرب کشور در حال حاضر وظیفه همه مسولان و مردم است . حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به ضرورت تغییر نوع نگاه به وقایع تصریح کرد: درست است که بلایا مى‏تواند از گناهان انسانها ناشى شود اما اولا ممکن است علل دیگرى مانند امتحان و ارتقاء درجه و حتى شمول کرامت الهى باشد. امام جمعه صفادشت با تاکید بر  فرمایشات مقام معظم رهبرى افزود ؛ لازم است دولتمردان در بسیج امکانات و خدمات‏دهى به مردم منطقه تسریع نمایند؛ به‏ویژه درخصوص تأمین آب و برق و گاز و حل مشکلات مربوطه در این‏خصوص اقدام عاجل صورت بدهند چون مشکل سرما را در پیش داریم   نماینده ولی فقیه در صفادشت در ادامه خطبه های نماز جمعه با مهم بر شمردن و به‏ کارگیرى عناصرى با روحیه جهادى و مدیریت بحران در کنار مسؤولان محلی افزود :لازم  می دانیم   از کلیه نهادها و مجموعه‏هایى که از ساعات اولیه این حادثه با نهایت تلاش به صحنه آمدند و نیز اقدامات مردمى یارى‏رسانى به مردم شریف مناطق زلزله‏زده صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم .  امام جمعه بخش صفادشت در پایان خطبه ها ضمن تقدیر  از  کمک های مردمی ، شرکتهای شهرک صنعتی و مسولین و بسیجیان و هلال احمر افزود ؛عزم و اراده مسئولان و مردم صفادشت در راستای بازسازی یک روستا در منطقه زلزله زده مایه افتخار و مباحات صفادشتی های عزیز می باشد‌

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت از تشکیل پرونده قضایی برای حریق شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، علی اصغر چگینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت پس از بازدید میدانی از بازارچه امامزاده ابراهیم شفت اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت از ساعت 12 شب 13 اردیبهشت آغاز شد و ده‌ها واحد مسکونی و تجاری به طور کامل در آتش سوختند.

‏وی در پایان گفت: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده و علت حریق پس اعلام نظر کارشناسان متخصص امر مشخص خواهد شد.

بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم(ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان

اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به همراه چندین تن از مسؤولان استانی و شهرستانی در محل آتش‌سوزی شهرک امام‌زاده ابراهیم(ع) شهرستان  شفت حضور یافت.

وی در جریان این حادثه قرار گرفت و پیگیر میزان خسارت وارد شده به مردم شد و دستوراتی را در این راستا صادر کرد.

استاندار گیلان ضمن ابراز تاسف از این وقوع حادثه و بروز خسارات مالی و نیز با بیان اینکه به حمدالهی این حریق خسارات جانی به همراه نداشته است؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی‌ و نتیجه آن به استانداری اعلام شود.

عباسی با تاکید بر اینکه دولت مردمی سیزدهم در کنار مردم است، گفت: قطعا دولت در جبران خسارات وارده مالی کمک حال مردم است و نیز در ساخت اصولی و مهندسی احداثات منطقه امام زاده ابراهیم(ع) با سازه هایی که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم تاکید دارد.

همچنین بامداد امروز با دستور استاندار گیلان در پی وقوع این حریق، بلافاصله معاونین و مدیران ستادی و مسئولان مرتبط و نیروهای امدادی و خدمات رسان در ساعات ابتدایی این حریق در محل حادثه حاضر شدند.

مردم نیز در حضور استاندار گیلان موضوعات و مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • اولین معلم آدم ابوالبشر خداوند متعال بود که او را بیان، نطق و علم داد
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • تشییع پیکر شهید فرزین بلیان در کرمانشاه
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است