Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-معاون امدادو نجات هلال احمر شهرستان تیران و کرون گفت: واژگونی دو خودرو در جاده های شهرستان تیران و کرون منجر به فوت دو نفرو مصدومیت پنج نفر شد.

حسین دادخواه در گفتگو با خبرنگار ایمنا در تیران و کرون اظهارداشت: دو حادثه واژگونی خودرو در جاده تیران به داران باعث به فوت دو نفر و مصدومیت پنج نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل انحراف به چپ یک خودرو در جلوی پژو منجر به  اثر واژگونی خودرو پژو شد که در این حادثه یک خانم و بچه کوچک در دم فوت کردند و سه سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

معاون امدادو نجات هلال احمر شهرستان تیران و کرون با اشاره به حادثه دیگر در جاده تیران به داران بیان داشت: به دلیل خواب آلودگی راننده پراید این خودرو واژگون و راننده و سرنشین آن نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: در این دو حادثه نیروهای امداد و نجات هلال احمر و همچنین فوریت های پزشکی 115 شهرستان تیران و کرون مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی گزارش مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای فجر خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور شهرکرد به بروجن روبه‌روی کارخانه سیمان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات فجر به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

تلاش غواصان برای یافتن پیکر بی جان کودک غرق شده در رودخانه نارمه

مثنوی با اشاره به برجا ماندن سه مصدوم در این حادثه جاده‌ای، اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه اقدامات پیش بیمارستانی را برای مصدومان انجام دادند و آنها را به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان