Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: 9 هزار و 397 مصدوم حادثه زلزله یکشنبه شب غرب استان کرمانشاه تا ظهر امروز - چهارشنبه - در مراکز درمانی و بیمارستانی این استان و همچنین استان های دیگر پذیرش شده اند.

دکتر بهمن روشنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درهمین ارتباط تا ظهر امروز یک هزار و 321 عمل جراحی نیز برای مصدومان این حادثه در مراکز درمانی و بیمارستانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امروز و در ادامه ارائه خدمات درمانی به مصدومان زلزله غرب استان کرمانشاه، یک هزار و 404 مصدوم از بیمارستان ترخیص و 616 مصدوم نیز در این مراکز بستری شدند.
به گفته وی، از مجموع مصدومان پذیرش شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی، تاکنون پنج هزار و 916 نفر به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شده اند.
او تعداد مصدومان حادثه زلزله را که به دیگر استان های کشور اعزام شده اند را 987 نفر ذکر کرد و گفت: این مصدومان از طریق هواپیما و اتوبوس آمبولانس به مراکز درمانی استان های تهران و همدان اعزام شدند.
دکتر روشنی با بیان اینکه مصدومان زلزله یکشنبه شب غرب استان کرمانشاه در 13 بیمارستان دانشگاهی و مراکز درمانی ارتش و سپاه پذیرش و بستری شده اند اظهار کرد: 10 بیمارستان در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه نیز مصدومان این حادثه را پذیرش کردند.
به گفته او در بیمارستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب نیز که به دلیل تخریب امکان پذیرش مصدوم وجود نداشت، مصدومان حادثه در بیمارستان های سیار و صحرایی ایجاد شده ، پذیرش شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: درهمین ارتباط 7 بیمارستان سیار و صحرایی در مناطق زلزله زده استان برپا شد که از این تعداد 4 بیمارستان در سرپل ذهاب، 2 بیمارستان در اسلام آباد غرب و یک بیمارستان نیز در ثلاث باباجانی راه اندازی شده است.
دکتر روشنی با بیان اینکه مشکلی در زمینه ارائه خدمت درمانی به مصدومان حادثه زلزله در استان کرمانشاه وجود ندارد، گفت: دارو، تجهیزات درمانی و همچنین نیروی انسانی به اندازه کافی در سطح مراکز درمانی و بیمارستان های سیار استان مستقر شده است.
به گفته وی، امروز درخواست ارسال دارو از شهرستان ثلاث باباجانی داشتیم که داروهای مورد نیاز این شهرستان تامین و ارسال شد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، بیش از 31 هزار واحد مسکونی در این زلزله به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزیی شده است.
3033/8066**1625
خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار : محسن فتاحی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند

به گزارش صدای ایران،از ایرنا،سید حمید حسینی روز شنبه افزود: این حادثه حوالی ساعت هشت و ۳۰ دقیقه امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان آمبولانس پایگاه اورژانس راسخی نیشابور و آمبولانس پایگاه اورژانس زعفرانیه سبزوار به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه پنج نفر ارزیابی شد که اقدامات پیش بیمارستانی برای تمامی مصدومان این حادثه انجام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور بیان کرد: ۲ مصدوم این حادثه در محل به صورت سرپایی درمان و سه مصدوم دیگر توسط آمبولانس پایگاه راسخی از اورژانس نیشابور و آمبولانس پایگاه زعفرانیه از اورژانس سبزوار به مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس چهار شهرستان «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه» را زیر پوشش دارد و به صورت شبانه‌روزی و رایگان به این جمعیت خدمات ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان