Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-27@06:12:07 GMT

ترافیک سنگین در جاده اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۹۹۶۴

خرداد: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ترافیک سنگین در جاده اسلام آباد غرب - سرپل ذهاب، به علت تردد خودروهای شخصی حامل کمک خبر داد و گفت: هموطنان خیرخواه امروز از تردد در این مسیر خودداری و کمک های خود را به زمان دیگری موکول کنند.
به گزارش خرداد ،سردار منوچهر امان اللهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، از نیکوکاری و خیرخواهی مردم مناطق مختلف کشور قدردانی کرد و افزود: تردد خودروهای شخصی حامل کمک های مردمی در شرایط کنونی، باعث ایجاد مشکلات بیشتر در کار امداد رسانی به آسیب دیدگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جاده اسلام آباد غرب به سرپل ذهاب، ظرفیت چنین ترافیک سنگینی را ندارد، اظهار کرد: بدون شک تراکم بالای خودرو در مسیر شهرهای زلزله زده، سبب بروز مشکل در تردد، اختلال در کار امدادرسانی به زلزله زدگان و ایجاد مشکل برای خود رانندگان حامل کمک های مردمی می شود. وی توصیه کرد رانندگان خودروهای شخصی از تردد در ادامه مسیر خودداری کرده و کمک های خود را به نمایندگی های جمعیت هلال احمر در شهرهای خود یا دیگر شهرهای استان کرمانشاه تحویل دهند.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به ادامه آواربرداری در مناطق زلزله زده این استان اشاره کرد و گفت: به طور قطع حضور تعداد زیاد خودرو در این مناطق، خدمات مسئولان به مردم و کار آواربرداری را دچار مشکل خواهد کرد.زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.در این حادثه 436 نفر جان خود را از دست دادند و 10 هزار و 203 تن نیز مصدوم شدند.
برچسب ها: ترافیک سنگین ، جاده اسلام آباد غرب ، سرپل ذهاب

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است