Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده‌ها تن از خبرنگاران و عوامل خبری رسانه‌های خارجی با حضور در مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه، از روند امدادرسانی و اوضاع منطقه گزارش تهیه کردند.به گزارش بلاغ، در پی وقوع حادثه تاسف بار زلزله در کرمانشاه، حدود ۷۰ تن از خبرنگاران و عوامل رسانه‌های خارجی با هماهنگی سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دوشنبه شب گذشته عازم مناطق آسیب دیده شدند تا از نزدیک از نحوه امدادرسانی به مجروحین و مصدومین و ابعاد این حادثه گزارش تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، خبرنگاران تعدادی دیگر از خبرنگاران رسانه‌های خارجی پس از هماهنگی با دفاتر مرکزی رسانه متبوع خود طی روز‌های آتی، از مناطق زلزله زده دیدن خواهند کرد.

خبرنگاران ۳۵ رسانه از ۱۴ کشور جهان شامل خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری فرانسه، کیودوی ژاپن، یونهاپ کره جنوبی، شین هوای چین، آناتولی و دوغان ترکیه، العربی الجدید لبنان، ترند جمهوری آذربایجان، راپتلی روسیه، dpa آلمان و تلویزیون‌های‌ای آر دی آلمان، CCTV چین، فرانس ۲۴، الجزیره، المیادین، APTN، NBC، روسیا الیوم، NTN۲۴ کلمبیا، NHK ژاپن، الاتجاه، بلادی و گلی و سپیده عراق و المنار لبنان، اوپارلو فرانسه، روزنامه‌های فایننشال تایمز، نیویورک تایمز، لس آنجلس تایمز و یومیوری ژاپن، الموندو اسپانیا و وال استریت ژورنال، رادیو بین‌المللی چین و موسسه عکس نیوزولو فرانسه از جمله خبرنگاران و گروه‌های خبری هستند که به درخواست خود، در مناطق زلزله حضور یافته‌اند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد

در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در هفته گذشته بیروت میزبان وزیر خارجه فرانسه و عاموس هوکشتاین نماینده ویژه بایدن بود.هم‌چنین دو هفته قبل نیز نخست وزیر و فرمانده ارتش لبنان در پاریس مهمان امانوئل مکرون بودند.محور رایزنی‌های این دو مقام عالی رتبه مذاکره درباره طرحی است که دو ماه قبل توسط فرانسوی ها ارائه شده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • چرا ژاپن سیاست تخریب و ساخت مجدد دارد؟