Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش پنجاه و پنجمین سال اعطای جایزه ملی وقف به منظور تجلیل از ۵۴ نخبه کشور روز سه شنبه همزمان با روز وقف علم و فناوری و با شرکت مسئولان علمی و فرهنگی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دهه وقف؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در گفت وگویی با اشاره به اهمیت وقف علم و فناوری و تأثیر آن بر پیشرفت و توسعه کشور گفت: در حال حاضر نیازمند وقف‌های جدید در حوزه‌های هسته‌ای، پژوهش، تربیتی و علمی هستیم و امیدواریم خیران در این زمینه نیز رویکردی جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مراسم اعطای جایزه ملی البرز گفت: مرحوم البرز از خیرین خوش فکری بود که برای توسعه علمی کشور تلاش کرد و با قدردانی از دانش آموزان و دانشجویان نمونه گامی در مسیر تعلیم و تربیت کشور و شکوفایی استعداد نخبگان برداشته شده است.

شرفخانی افزود: موقوفۀ بنیاد فرهنگی البرز در سال ۱۳۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ و علم و دانش کشور از طریق اعطاء جوائزی به نام جایزه بنیاد البرز به دانشمندان، مخترعان، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان برتر ایرانی، به همت مردی خیراندیش و نیک سیرت، مرحوم حسینعلی البرز تأسیس شد و سالانه جوایز با ارزشی به افراد برگزیده اهداء می‌شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه و در راستای تحقق نیات واقف، همایش پنجاه و پنجمین سال اعطای جایزه بنیاد البرز به منظور قدردانی از ۵۴ نخبه کشور، ۴ دانشمند، ۳ مخترع، ۷ نخبه، ۳۰ دانشجوی نخبه و ۱۰ طلبه علوم دینی در سطح ملی در روز سه شنبه سی ام آبان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف، مسئولان، شخصیت‌های علمی و فرهنگی در سالن همایش حوزه هنری تهران برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • محمدرضا مقدسی عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت