Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده مطرح کرد: گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی برای اعزام به مناطق زلزله زده غرب کشور به حالت آماده باش در آمدند.

 قدس آنلاین- مصطفی خاکسار قهرودی گفت: گروه‌های پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) و گروه‌های جهادی دانشگاه رضوی باش قرار دارند تا در صورت نیاز به مناطق مورد نظر اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 مصطفی خاکسار قهرودی افزود: هم اکنون گروههای خادم یار رضوی و جهادی این نهاد برای کمک به زلزله زدگان عازم استان کرمانشاه شده اند و در زمینه ‌عیادت از بیماران، توزیع مواد غذایی، آوار برداری، آبرسانی و دیگر خدمات به آسیب دیدگان خدمت می‌ کنند.
او گفت: دفاتر استانی آستان قدس رضوی در همه استان‌ها کمک‌های مردم را جمع آوری و برای رفع نیاز حادثه دیدگان به کرمانشاه ارسال می‌کند.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: در 48 ساعت گذشته کمک‌ های امدادی مردم خیر شامل مواد غذایی، آب معدنی، پتو، پوشاک و دیگر اقلام با 10دستگاه خودرو به منطقه ارسال و بین آسیب دیدگان توزیع شد.
خاکسار قهرودی با اشاره به انتقال آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی به قصر شیرین گفت: این آشپزخانه که برای خدمت به زائران اربعین در مهران مستقر بود، برای خدمت به مردم مناطق زلزله زده به قصرشیرین منتقل شده است و با تشکیل 2 گروه آشپزخانه‌ای در قصر شیرین و شهرستان سرپل ذهاب روزانه بیش از 70 هزار پرس غذای گرم تهیه و بین زلزله زدگان توزیع می‌شود.

منبع: آستان نیوز

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فلاح، با بیان اینکه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه امروز چهارشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر منطقه سیرچ کرمان را در عمق ١٠ کیلومتری زمین در ساعت ۱۷:۰۴ به لرزه درآورد گفت: در پی این حادثه ۲ تیم امداد و نجات برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی به روستاهای نزدیک کانون زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان کرمان به حالت آماده باش درآمده اند.

کد خبر 6094536

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد