Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: در دورانی که امام رضا علیه السلام زندگی می‌کردند تضارب آیین ها، اندیشه‌ها و افکار فرق اسلامی و سایر ادیان رواج داشت.

 وی با بیان اینکه امام رضا علیه السلام نقش محوری در هدایت اندیشه‌های فرق اسلامی و ادیان دیگر داشت، افزود: علی ابن موسی الرضا علیه السلام به عنوان ویراستار علم پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم در مقطع زمانی خودشان سرآمد علمی نسبت به سایر ادیان بودند و عالمان و اندیشمندان ادیان دیگر را در نشست‌های مختلف به چالش می‌کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام بزمانی گفت: توجه به علم و رونق فعالیت‌های علمی از شاخصه‌های دوران امامت امام رضا علیه السلام است ایشان در هر مقطعی از زمان از لحاظ فکری، اندیشه‌ای و آموزه‌های حیاتی امت اسلامی را تغذیه فکری می‌کردند.

 وی با تسلیت سالگرد شهادت علی ابن موسی رضا علیه السلام بیان کرد: آیین محوری سوگواری شهادت امام رضا علیه السلام با حضور هیئت‌های مذهبی فردا ساعت ۹ صبح در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مداحی، عزاداری، مرثیه سرایی و سخنرانی از جمله برنامه‌های این آیین معنوی است.

بزمانی اظهار داشت: همچنین مردم عزادار با حضور در مساجد جامع و منتسب به این امام همام در شهرستان‌های مختلف سیستان و بلوچستان در غم شهادت امام رضا علیه السلام سوگواری خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

سوگواری شهادت امام رضا (ع) در  زاهدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، مهر به نقل از بی بی سی نوشت: رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشا روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث