Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از برقراری آب شهرهای زلزله زده استان خبر داد و گفت: به زودی 100 دوش حمام در شش نقطه سرپل ذهاب برقرار می‌شود.

علی حسین مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون آب تمام مناطق شهری زلزله زده وصل و آب وارد شبکه خانه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق از جمله گیلانغرب هنوز به دلیل پس لرزه‌ها کدورت آب وجود دارد، اظهار کرد: به این مناطق اعلام کردیم که از آب فقط برای شست و شو و سایر مصارف استفاده کنند و آب شرب برای آنها با تانکر تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته در این منطقه هم کدورت آب در حال کاهش است.

به گفته این مسئول، در کنار این اقدامات روزانه حدود 500 تا 600 هزار لیتر آب به صورت سیار در مناطق  زلزله زده توزیع می‌شود.

مرادی عنوان کرد: آب بسته بندی نیز به طور روزانه و به تعداد 60 تا 70 هزار بطری در روز در این مناطق توزیع می‌شود.

وی در ادامه از برقراری 100 دوش آب سیار(صحرایی) در شش نقطه شهر سرپل ذهاب هم خبر داد که نیمی از آنها به زودی برقرار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: در کنار این دوش‌های سیار، علمک آب شرب و تانکر آب نیز در نظر گرفته شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین هشت سرویس بهداشتی دیگر نیز در شهر سرپل ذهاب برقرار خواهد شد.

پیمایش خانه به خانه انشعابات آب و فاضلاب

وی در ادامه از پای کار بودن 20 اکیپ حوادث با همکاری تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، همدان، ایلام، کردستان و لرستان خبر داد و گفت: در حال پایش انشعابات به صورت خانه به خانه انجام می شود تا اگر نقصی وجود دارد مرتفع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: در این پیمایش‌ها اگر آب خانه‌ای به دلیل شکستگی و ... قطع باشد رفع نقص خواهد شد و انشعاب خانه‌های تخریب شده نیز برای جلوگیری از هدر رفت آب بسته می‌شود.

مرادی عنوان کرد: به علاوه از امروز کنترل و پیمایش شبکه فاضلاب نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر  سرپل ذهاب فعال است و مشکل چندانی ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب به بخشی از روستاها نیز ورود کرده، یادآوری کرد: در حال رفع مشکلات روستاهای بخش‌های مختلف هم هستیم.

مرادی در پایان از برپایی آشپزخانه وزارت نیرو در سرپل ذهاب هم خبر داد که اکنون روزانه دو هزار پرس غذای گرم توزیع می‌کند و این تعداد به 20 هزار پرس افزایش خواهد یافت.
 


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام

ایسنا/ایلام مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام از اشتراک پذیری ۱۰ هزار و  ۲۳۶ مشترک جدید در طول سال ۱۴۰۲ در مناطق شهری و روستایی ایلام خبر داد.

 «مجتبی بهادری» در گفت‌وگو با ایسنا ، با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزارو ۲۰۸ مورد در ایلام، ۲۰۵ مورد در چوار، ۵۲۴ مورد در ایوان، ۴۳۰ مورد در دره شهر، ۵۶۵ مورد در آبدانان، ۸۴۵ مورد در دهلران، ۲۲۲ مورد در صالح آباد، ۱۱۳ مورد در آسمان آباد، ۶۶۴ مورد در ملکشاهی، ۳۰۷ مورد در مهران، ۳۲۸ مورد در بدره، ۶۵ مورد در زرنه، ۴۷۴ مورد در لومار، ۴۹۷ مورد در موسیان، ۵۰۲ مورد در توحید، ۲۱۶ مورد در پهله و ۷۱ مورد در میمه بوده است.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته ۱۰ هزارو ۲۳۶ مشترک جدید به آمار مشترکین در اقصی نقاط استان روستایی استان اضافه شده است، گفت: در مجموع تعداد مشترکین گاز در مناطق شهری و روستایی استان به ۲۱۵ هزارو ۴۶۵ مشترک رسیده است.
بهادری با اشاره به اینکه شرکت گاز استان ایلام حرکت رو به رشد و پرشتابی را در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دنبال نموده که هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، تصریح کرد: با تلاش و کوشش همکاران این شرکت هم اکنون این استان در ردیف استان های سبز کشور قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه نقش بی بدیل گاز در سبد انرژی گامی مؤثر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی است، گفت: جایگزینی گاز طبیعی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک این شرکت علاوه بر حفظ محیط زیست، در ایجاد رفاه عمومی، برقراری عدالت اجتماعی، پیشران توسعه اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت و اشتغال پایدار در روستاها تأثیر بسزایی دارد.
وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۳۸۵ منزل خانوار تحت حمایت کمیته حضرت امام (ره) و بهزیستی لوله کشی داخلی انجام شده است، گفت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه در مجموع تعداد ۳۸۵ مورد گازکشی داخلی ساختمان افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را در طول سال گذشته بصورت رایگان انجام داده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است