Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیم حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : طرح جامع برای بقاع امامزاده هایی که ظرفیت های مورد نظر همچون فضا برای اجرای طرح و منابع درآمدی از محل جمع آوری نذورات داشتند ، تهیه شد .
وی طرح جامع را شامل ایجاد شبستان ، زائرسرا ، کتابخانه ، سرویس بهداشتی ، ضریح و گلدسته معرفی کرد و گفت که با اجرایی شدن تمامی فازهای طرح جامع ، بقعه این امامزاده ها به یک قطب فرهنگی در منطقه تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف مازندران افزود که روند اجرای طرح جامع در هر بقعه به میزان درآمد آن از محل جمع آوری نذورات وابسته است .
براساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران 40 درصد از عواید بقاع امامزاده می بایست صرف اجرای پروژه های عمرانی همان امامزاده شود .
مازندران یک هزار و 361 امامزاده دارد .
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در خصوص اجرای طرح های عمرانی در بقیه امامزاده های استان نیز گفت که در بقاع امامزاده های به غیر از طرح جامع ، طرح های دیگری اجرا می شود .
وی از ' تیپ سازی ' به عنوان یکی از طرح های عمرانی بقاع متبرکه یاد کرد و افزود : در این طرح ساخت بقعه و سرویس بهداشتی از محل درآمدهای بقعه امامزاده اجرا می شود .
حیدری گفت که تیپ سازی در بقاع امامزادگانی اجرا می شود که زمین در اختیار نداشته و در مناطق دور دست واقع هستند.
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : حسن فلاحتی
2096/1654

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکصد و دومین جلسه کارگروه آموزش‌های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست دکتر کشت‌کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره ‌های کوتاه مدت و کمیته تعیین شهریه دانشگاه برگزار شد.

علیرضا خیابانی سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه و دبیر کارگروه با اعلام این خبر به تشریح اهداف دوره پسیو فیبر نوری به عنوان یکی از دوره ‌های کاربردی مهم و مصوب این جلسه از کارگروه پرداخت و اظهار داشت: هدف از اجرای این دوره، آموزش کامل عملیات کامل کابل‌ کشی، مفصل‌ بندی، تست و راه ‌اندازی فیبر نوری است و شایستگی ‌هایی که مهارت‌ جویان با شرکت در این دوره کسب می‌ کنند شامل آشنایی با تجهیزات پسیو فیبر نوری، مراحل کار با دستگاه فیوژن و انجام عملیات فیوژن زنی و تست و اندازه ‌گیری میزان افت خطوط فیبر نوری و آشنایی با کارکرد قلم نوری و تجهیزات پسیو است و این دوره برای اولین بار تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان زنجان برگزار می شود.

سرپرست دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: علاوه بر این دوره، ‌مجوز دوره‌ های دیگری نظیر مدیریت منابع انسانی، تحلیل رفتار کارکنان با مدل دیسک، تولید گیاهان آپارتمانی و متصدی کافی شاپ صادر شده که علاق‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال دفتر آموزش‌های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی https://sto.uast.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6096890

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم