Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام اتاق بازرگانی وین از برنامه ریزی برای افزایش روابط اقتصادی ایران و اتریش به ۴۰۰ میلیون یورو خبر داد که معادل روابط دو کشور پیش از تحریم‌هاست.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آنتون اوفنر در نشست مشترک تجاری اتاق‌های بازرگانی وین و تهران که با حضور فعالان اقتصادی بخش خصوصی دو کشور و در اتاق بازرگانی وین برگزار شد، افزود: باید همکاری‌های دوجانبه را به نتیجه برسانیم و تلاش ما در اتاق بازرگانی وین بر این است که با توجه به همکاری‌های بلندمدت با ایران به نتایج مهمی در توسعه همکاری‌های دو کشور برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سال‌های گذشته همکاری‌های بسیار خوبی را با شرکت‌های ایرانی داشتیم و بنگاه های اقتصادی ما امروز وظیفه دارند مسیر جدیدی را برای همکاری های بیشتر باز کنند و بتوانیم زمینه های همکاری بیشتر را بین ایران و اتریش فراهم آوریم.
قائم مقام اتاق بازرگانی وین افزود : سال 2016 قراردادهای همکاری خوبی با شرکت‌های ایران به امضا رسید و یک سوم از این قراردادها مربوط به شرکت‌هایی بود که در وین فعال بود و دفتر داشت.
وی افزود : در نیمه نخست سال 2017 صادرات اتریش به تهران بیشتر شده و همچنین واردات کالا به اتریش از ایران هم افزایش یافته است. امیدواریم بتوانیم بزودی به روابط اقتصادی 400 میلیون یوروی بین دو کشور نزدیک شویم.
قائم‌مقام اتاق بازرگانی وین گفت: سعی می‌کنیم از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم و همکاری‌های ما با ایران هر روز می‌تواند بیشتر شود. هدف ما این است که دوباره ایران یکی از شرکای اصلی اقتصادی اتریش در زمینه‌های مختلف مثل دارو و تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات، انرژی و زیرساخت‌های شهری شود و امکانات‌مان را به هیئت تجاری ایرانی معرفی می کنیم.
اوفنر با بیان اینکه همکاری‌های ایران و اتریش از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است ، افزود : برای صادرکنندگان ایرانی این امکان را فراهم می‌کنیم که بتوانند به شرق اروپا هم وارد شوند. علاقه اصلی ما در اتاق بازرگانی وین این است که بتوانیم بهترین و بالاترین همکاری‌ها را داشته باشیم.
وی افزود : اتاق بازرگانی وین از بزرگ ترین موسسات آموزشی خصوصی در اتریش است و در زمینه‌های مختلف اقتصادی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند که این دوره‌های آموزشی می‌تواند در خارج از اتریش هم برگزار شود و به طور خاص این آموزش‌ها می تواند در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری باشد.
قائم‌مقام اتاق بازرگانی وین ادامه داد: همکاری‌های ما با اتاق تهران شرایط فوق‌العاده‌ای را برای ما فراهم آورده است تا بتوانیم در مورد ظرفیت‌های بازار ایران بیشتر اطلاعات کسب کنیم و خواسته‌های آنها را در مورد مسایل اقتصادی بدانیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته نشریه بیلد اعلام کرد که رالف رانگنیک با بایرن مونیخ به توافق رسیده و می‌خواهد برای فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند.

رانگنیک در حال حاضر تحت قرارداد فدراسیون فوتبال اتریش است و بایرن در صورت توافق نهایی باید بند فسخ قرارداد او را بپردازد.

نشریه معتبر اس‌ان آکتوئل در همین رابطه تایید کرد که رانگنیک به عنوان سرمربی جدید در آستانه پیوستن به بایرن مونیخ است و جزئیات قرارداد باید مشخص شود.

بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که توافق نهایی این هفته صورت بگیرد اما بعید است تا پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید، این خبر اعلام شود.

در همین رابطه فدراسیون فوتبال اتریش حداقل 10 میلیون یورو برای فسخ قرارداد رانگنیک می‌خواهد. قرارداد او تا سال 2026 اعتبار دارد.

این نشریه به نقل از منابع فدراسیون فوتبال اتریش تایید کرد که آن‌ها معتقدند که پرداخت این رقم هیچ مشکلی برای بایرن ایجاد نمی‌کند و آن‌ها آماده پرداخت غرامت هستند. به همین دلیل تیم ملی اتریش جستجو برای سرمربی جدید را آغاز کرده تا پس از یورو گزینه جدیدشان را معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا