Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:50:33 GMT

پرونده دستیار جدید برای کرانچار بسته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۲۷۵۵

پرونده دستیار جدید برای کرانچار بسته شد

به نظر می رسد با اضافه شدن حسام فتاحی به کادر فنی تیم سپاهان حضور فرد دیگری به کادر فنی منتفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه سپاهان در لیگ شروع خوبی نداشت، بحث اضافه شدن یک دستیار جدید برای کمک به کادر فنی تیم مطرح شد؛ موضوعی که علیرغم اصرار مدیران باشگاه، زلاتکو کرانچار از پذیرش آن امتناع می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چند روز پیش خبر معارفه حسام فتاحی که فصل گذشته دستیار عبدالله ویسی بود به عنوان آنالیزور جدید طلایی پوشان منتشر شد، تا شاهد اضافه شدن فرد جدیدی به کادر فنی سپاهان باشیم.


فتاحی در پست جدید خود به آنالیز تیم های حریف و همینطور نحوه بازی سپاهان خواهد پرداخت؛ ضمن اینکه با صلاحدید کرانچار می تواند در تمرینات هم به کریمی و تونچی که دستیاران فعلی و مورد وثوق کرانچار هستند، کمک کند.


با این وصف به نظر می رسد بحث هایی که در روز ها و هفته های اخیر پیرامون اضافه شدن دستیار جدید به کادر فنی سپاهان شنیده می شد، با اضافه شدن حسام فتاحی خاتمه یابد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در کشور امارات در حال برگزاری است،و در دور دور نهایی رقابت ماده محمد حسام مظفری نماینده کشورمان با ثبت حد نصاب ۱:۵۲.۴۰دقیقه در جایگاه پنجم این مسابقات ایستاد و به کار خود در این رویداد قاره‌ای پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵ الی ۸ اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6090383

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • اضافه شدن ۲۹ نفر به کادر دادگستری فلاورجان
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان