Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: ظهر امروز کاروان کمک‌های مردمی ناحیه مقاومت بسیج جویبار به ارزش 200میلیون ریال به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.به گزارش بلاغ،سرهنگ اسماعیل نادعلی طی گفت‌وگویی با خبرنگار جویباران اظهار کرد: پس از وقوع حادثه دلخراش زلزله در غرب کشور، از همان ساعات ابتدایی تمام مجموعه ناحیه مقاومت شهرستان جویبار بسیج و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای ارسال به زلزله‌زدگان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها با همکاری مردم مهربان و دلسوز کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای زلزله زدگان را جمع‌آوری کردند تا ظهر امروز کاروان کمک‌های مردمی از ناحیه مقاومت شهرستان جویبار به مناطق آسیب‌دیده غرب کشور اعزام شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به اقلام جمع‌آوری شده اشاره و عنوان کرد: تاکنون 130 تخته پتو، 950 کیلوگرم برنج، 1100بطری آب معدنی، یک تخته فرش، پوشاک، لوازم بهداشتی و مواد غذایی جمع‌آوری شد.

سرهنگ نادعلی گفت: 50 میلیون ریال نیز کمک‌های نقدی توسط مردم تحویل ناحیه مقاومت بسیج جویبار شد که در مجموع بیش از 200میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شده است.

وی تأکید کرد: جمعی از نیروهای بسیجی شهرستان نیز از همان روزهای اول رخداد زلزله تاکنون در مناطق زلزله زده مشغول امدادرسانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اعلام کرد: روند جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی مجموعه بسیج ناحیه ادامه خواهد داشت و سپاه همواره کنار مردم عزیز و آسیب‌دیده غرب کشور خواهند ماند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت