Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:40:38 GMT

بازگشت 38 صدمه دیده زلزله از البرز به کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۳۱۷۶

بازگشت 38 صدمه دیده زلزله از البرز به کرمانشاه

کرج - ایرنا- مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: 38 نفر از مصدومان ترخیصی زلزله از البرز به کرمانشاه منتقل شدند.

داریوش بیات نژاد روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد به همراه لوازم مورد نیاز اعم از پتو ،چادر اسکان اضطراری،البسه گرم محل سکونت خود کرمانشاه انتقال داده شدند.
وی ادامه داد: پس از نیاز سنجی امکانات مورد نیاز زلزله زدگان پایگاه های مشارکتهای مردمی در تمام بهزیستی شهرستان های البرزفعال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیات نژاد گفت: درمرحله اول تیم 40 نفره از آفرودسواران دو دیفرانسیل ایرانی در قالب داوطلبان طرح محب اداره کل بهزیستی استان البرز به همراه وسایل و مواد غذایی مورد نیاز زلزله زدگان جهت خدمت رسانی به مناطق صعب العبوراعزام شد.
وی خاطرنشان کرد: 11 دستگاه خاور و 8 دستگاه نیسان به ارزش 2 میلیاردو 200 میلیون تومان شامل چادر ، گاز پیکنیک، پتو، برنج و حبوبات، مواد غذایی، البسه ، مواد بهداشتی، نان ،آب کنسرو،شیرخشک کمک های مردمی جمع اوری شده در پایگاههای مستقر در بهزیستی شهرستانهای استان البرز را به کرمانشاه منتقل کردند.
وی ادامه داد: دومین هیات ورزشی موتور سواری و اتومبیل رانی و کمیته دو دیفرانسیل خودروهای آفرود عضو داوطلبان طرح محب بهزیستی استان البرز برای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور به تعداد 22 خودرو و همراهی بیش از 10 پزشک متخصص و درمانگر جهت خدمات دهی به مناطق صعب العبور زلزله زده راهی منطقه غرب کشورشدند.
وی افزود: همچنین ، راه اندازی و استقرار مجهزترین آشپزخانه سیار به همراه 15 آشپز ماهر و تمام ملزومات مورد نیاز آشپزی به منظور تهیه غذای گرم در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب نیز انجام شد.
مدیرکل بهزیستی استان البرز یادآورشد: اعزام تیم محب استان البرز که با هدف مداخلات روانشناختی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و تشکیل اجتماعات محلی و آغاز مداخلات روانشناختی برای بر طرف کردن تاثیرات منفی و عوارض ناشی از بحران زلزله از دیگر اقدامات دراین زمینه بود.
وی ، اسکان تعداد 20 نفر از همراهان در مدت حضورشان در استان البرزو اهداء بخشی از حقوق 300 تن از کارکنان بهزیستی را برای تامین مایحتایج زلزله زدگان از دیگر اقدامات انجام شده دراین زمینه برشمرد.
8029/1535 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی که خود را مدیر شرکت‌های مختلف معرفی و در سایت دیوار کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مهر، رئیس پلیس فتای استان البرز مطرح کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم ابتدا با استفاده از سایت دیوار فروشندگان سکه و طلا را شناسایی می‌کرده و سپس قربانیان بعدی خود را از طریق خیابان گردی و عکس برداری از شرکت‌ها و مغازه‌هایی که بر روی تابلو آن‌ها شماره تلفن ثبت بود شناسایی کرده است.

وی افزود: این کلاهبردار با تماس با نمایندگان آن‌ها در شهرستانها، خود را جای مدیر بالا دستی یا دست اندر کار معرفی و عنوان می‌کرده که یکی از اقوام به شهر شما در ایام نوروز سفر کرده و دچار تصادف شده و در بیمارستان منتظر عمل جراحی است و سقف انتقال من پر شده، فقط شما را به عنوان نمایندگی در آن شهر داشتیم که کمک کنید.

سرهنگ جلیلیان ادامه داد: قربانیان نیز فریب خورده و مبالغی که متهم عنوان می‌کرده را به حساب اعلامی به ظاهر همراه شخص حادثه دیده فرضی واریز می‌کرده‌اند و پس از آن اقدام به بلاک کردن (قطع ارتباط) آن‌ها و سپس اقدام به خرید سکه و طلا از سایت دیوار می‌کرده است.

 

وی اضافه کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مخفیگاه و مسیر‌های تردد متهم در کرج شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی وی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی دو دستگاه گوشی تلفن همراه و لوازم ارتکاب جرم از جمله گوشی و سیم کارت‌های فعال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: تحقیقات لازم توسط کارشناسان این پلیس انجام شد و متهم در ابتدا به بزه ارتکابی خود اقرار و اعلام کرد که تعداد افرادی که با آن‌ها تماس گرفته و موفق به کلاهبرداری از آن‌ها شده ۱۰۰ نفر از سراسر کشور است.

دیگر خبرها

  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران