Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم، محمد مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 30 آبان‌ماه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون منزل در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برای بازدید علاقه‌مندان برپا می‌شود.
وی افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 5 هزار مترمربع با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، همدان و استان چهارمحال و بختیاری برپا که عمده محصولات از استان‌ها تهران و چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: آخرین دستاوردهای مبلمان، کالای خواب و سرویس نهارخوری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.
مسعودی با بیان اینکه پیش‌فروش کالاها با 10 تا 25 درصد تخفیف ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: نمایشگاه از 30 آبان‌ماه تا 4 آذرماه از ساعت 15 تا 21 برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 12 نمایشگاه تخصصی در حوزه‌های مختلف در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا شده است.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برپایی سالانه 20 نمایشگاه تخصصی در محل دائمی نمایشگاه‌ استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه‌ها با امکانات شرکت نمایشگاه‌های استان برپا که هر نمایشگاه بین 4 تا 5 هزار نفر بازدیدکننده دارد.
مسعودی تصریح کرد: نمایشگاه‌های صنعت ساختمان، مبلمان و کتاب و محصولات فرهنگی پربازدیدترین نمایشگاه‌های استان هستند.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷ صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد

این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی برگزار شد.

برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • رقابت ۸ هزار و ۴۹۰ نفر در چهارمحال و بختیاری در کنکور تجربی
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود