Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد-ایرنا- سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری نقش پررنگی در امدادرسانی به زلزله زدگان کرمانشاهی ایفا کرده و بازسازی 6 روستا را در این مناطق برعهده گرفته است.

به گزارش ایرنا، نیروهای این سپاه با حضور در منطقه زلزله زده کرمانشاه اقدام به کمک رسانی و امدادرسانی به زلزله زدگان شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین و روستاهای این مناطق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از این اقدام خداپسندانه سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام قدردانی کرد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: از لحظه‌های نخست این حادثه، تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج استان به منظور خدمات رسانی به منطقه اعزام شدند.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار محمد علی اکبری افزود:سپاه استان از روزهای نخست اعلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی بیشتر به این مناطق زلزله اعلام کرد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بازسازی روستاهای زلزله زده را برعهده گرفته از این رو سپاه استان نیز با اعزام گروه‌های جهادی، ساخت و ساز و بازسازی 6روستا زلزله زده را برعهده گرفته است.
سردار اکبری گفت: چهارمحال و بختیاری مسئول بازسازی 6 روستای قالوه دره، دنگی کاک عبداله، ده سفید، کفر باوکه، دنگی عباس، دارزرد طهماسب از منظقه سرپل ذهاب را برعهده گرفته است.
به گزارش ایرنا، زلزله هفته گذشته با قدرت 7.3ریشتر باعث تخریب بخشی های از روستاها و شهرهای استان کرمانشاه شد.
در این زلزله بیش از 400نفر از اهالی منطقه جان خود را از دست دادند و نزدیک به 15هزار نفر نیز مجروج شدند.
انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری

اکبری کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به تناوب در بعضی ساعات رگبار باران گاهی با رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و در برخی نقاط احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: شدت بارش‌ها برای امروز پنج شنبه و اوایل روز جمعه خصوصاً در نواحی غربی و جنوبی استان است.

اکبری اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز‌های جمعه و شنبه به نسبت شدید تا شدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری