Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه: من تعداد کشته‌ها در منازل خودمالکی اطراف مسکن مهر را ۱۰۰ نفر اعلام کردم نه کشته‌های ساکن ساختمان‌های مسکن مهر را. به گزارش  گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ برخی رسانه‌ها که همسو با جریانات سیاسی برخی دولتی‌ها به جای دادرسی از مردم بی‌پناه زلزله زده دست به تخریب دولت سابق زده‌اند، به نقل از معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تعداد کشته های مسکن مهر را ۱۰۰ نفر اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیک کردار در حاشیه نشست ستاد بحران سر پل ذهاب با تکذیب خبر منتشر شده، گفت: سخنان من تحریف شده است.  معاون عمرانی استاندار کرمانشاه افزود: من تعداد کشته ها در منازل خودمالکی اطراف مسکن مهر را ۱۰۰ نفر اعلام کردم نه کشته‌های ساکن ساختمان‌های مسکن مهر را.  پیشتر غفوری معاون اداره کل مسکن و شهرسازی استان کرمانشاه، تعداد کل کشته شدگان مسکن مهر را در زلزله ۳ / ۷ ریشتری کرمانشاه ۲ نفر اعلام کرده بود.    گفتنی است احمد اصغری مهر آبادی قائم مقام وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به آمار تلفات در مناطق زلزله زده، گفت: در شهرستان سرپل ذهاب ۲ پروژه ۲۰۰ واحدی و ۵۷۶ واحدی توسط تعاونی‌های مسکن احداث شده که پروژه اول هیچگونه آسیبی ندیده و پروژه دوم که دارای ۲۴ بلوک بوده نیز از نظر سازه‌ای سالم و حتی یک سقف نیز از کل پروژه فرو نریخته است، این در حالی است که دیوارهای جانبی آن بلوک‌ها به خصوص در طبقات پایین با توجه به شدت زلزله ۷.۳ ریشتری تخریب شده است.  وی در ادامه اضافه کرد: با این اوصاف تأکید می‌شود همه بلوک‌های مسکن مهر ایستایی خود را حفظ کرده و کاملا پابرجا هستند که خوشبختانه همین امر موجب کاهش چشمگیر تلفات و خسارت جانی نسبت به ساختمان‌های اطراف (که متأسفانه تعداد زیادی از آن‌ها ۱۰۰ درصد تخریب و با خاک یکسان شده‌اند)، شده است؛ به طوریکه آمارهای غیررسمی اعلامی در منطقه حاکی از کشته شدن ۲ نفر در این پروژه تا کنون بوده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟