Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین گفت: آب در بخش‌‌هایی از شهر همچنان قطع است چرا که مسیر لوله‌ها در مسیر امواج زلزله بوده و آسیب جدی دیده است.

فرماندار قصرشیرین گفت: آب بخش هایی از شهر قصرشیرین وصل است و انشالله بزودی آب سایر بخش ها نیز وصل خواهد شد.

به گزارش «انرژی امروز» از وزارت نیرو، فرامرز اکبری، فرماندار قصر شیرین گفت: در زمینه برق هیچگونه مشکل نداریم و در همان ساعات اولیه وقوع زلزله با تلاش همکاران برق مشکل قطعی برق برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری افزود: بخش هایی از سیستم آب بدلیل خمیدگی لوله ها آسیب جدی دیده است.
وی تصریح کرد: با این اوصاف شرکت آب و فاضلاب با کمک استان های معین در حال تعمیر لوله ها، و در حال تلاش شبانه روزی برای بازسازی شبکه و تعمیر آن هستند.
فرماندار قصرشیرین گفت: اما آب در بخش هایی از شهر همچنان قطع است چرا که مسیر لوله ها در مسیر امواج زلزله بوده و آسیب جدی دیده است.
اکبری خاطرنشان کرد: با این حال آب بخش هایی از شهر نیز وصل است و بخش های باقیمانده نیز انشالله بزودی وصل خواهد شد.
وی در مورد آبرسان سیار به برخی روستاها گفت: آب رسانی سیار به روستاها و توزیع آب بسته بندی به خوبی پیش می رود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.
گفتنی است، روابط عمومی وزارت نیرو برای بررسی علت قطعی آب در برخی از نقاط شهر قصرشیرین که مورد ادعای فرماندار شهرستان است، بلافاصله با میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو تماس گرفت و صحت این امر را جویا شد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافندغیرعامل وزارت نیرو در توضیح این امر گفت: ۲۴ ساعت پس از وقوع زمین لرزه در قصرشیرین بلافاصله آب این شهر وصل شد اما با توجه به آسیب خط لوله اصلی و پس لرزه های مکرری که در این شهر وجود دارد دوباره بخش هایی از این خطوط آسیب دیده دچار مشکل می شوند و برای رفع این آسیب های جزیی لازم است، یکی دو ساعت در طول شبانه روز بصورت مقطعی آب قطع شود.
وی تاکید کرد: از نظر تامین آب در شهر قصرشیرین هیچ مشکل وجود ندارد و قطعی مقطعی در برخی از نقاط بدلیل آسیب هایی است که در نتیجه پس لرزه های موجود بر شبکه آب این شهر وارد می شود.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز