Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه درخواست‌های بین‌المللی برای شکستن محاصره یمن، سازمان «پزشکان بدون مرز» از ادامه ممانعت‌های ائتلاف سعودی در مسیر ارائه کمک‌های امدادی به یمنی‌ها خبر داده است.

خبرگزاری فارس: سازمان «پزشکان بدون مرز» اعلام کرده که ائتلاف عربستان سعودی مجوز پرواز به این سازمان امدادی بین‌المللی نداده و این نهاد قادر به ارسال کمک‌های حیاتی امدادی به یمنی‌ها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه درخواست‌های بین‌المللی برای شکستن محاصره یمن، سازمان «پزشکان بدون مرز» از ادامه ممانعت‌های ائتلاف سعودی در مسیر ارائه کمک‌های امدادی به یمنی‌ها خبر داده است.

روز پنجشنبه هفته گذشته بود که رؤسای سازمان‌های بشر دوستانه وابسته به سازمان ملل درباره شرایط بد اوضاع انسانی یمن هشدار دادند.

این سازمان‌ها از ائتلاف به رهبری عربستان سعودی خواستند به محاصره کامل یمن پایان دهد.

آنها اعلام کردند که به علت محاصره و ممانعت از ورود واکسن‌، بیش از یک میلیون کودک یمنی در معرض ابتلا به بیماری دیفتری قرار گرفته‌اند .

حالا امروز شنبه، «پزشکان بدون مرز» اعلام کرده که قادر به ارسال کمک‌های دارویی و امدادی حیاتی به مردم یمن نیست؛ مردمی که به علت محاصره ائتلاف سعودی در وضعیت ناگواری هستند.

این سازمان امدادی بین‌المللی همچنین خبر داده که ائتلاف سعودی به این نهاد مجوز پرواز هواپیمای امدادی از جیبوتی به صنعا را نداده است.

پزشکان بدون مرز اگرچه از بازگشایی بندر عدن یمن استقبال کرده اما اعلام کرده که این اقدامی برای ارسال کمک‌های پزشکی فوری به سراسر یمن، کافی نیست.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت

آفتاب‌‌نیوز :

وحید شعبانی شامگاه جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای بیان کرد: در یک عملیات امدادی ، پیکر فرد جان باخته در اثر سقوط در دره منطقه دشت بزرگ از توابع شهرستان دزپارت از محل حادثه خارج شد.

وی گفت: در این عملیات ۲تیم تخصصی نجات در کوهستان از پایگاه امام هادی (ع) دزپارت به محل حادثه اعزام شدند.

شعبانی بیان کرد : نیروهای امدادی هلال احمر دزپارت پس از اقدامات اولیه و بوسیله تجهیزات امدادی فرد جان باخته را رهاسازی کردند .

رییس جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: این عملیات با مشارکت هشت نیروی عملیاتی در قالب ۲تیم تخصصی کوهستان انجام شد و این عملیات پس از ٩ساعت تلاش امدادگران به پایان رسید.

همچنین امروز بر اثر سقوط یک دستگاه ون در دره مسیر شهرستان صیدون یک‌نفر جان باخت و ۹ نفر دیگر مصدوم شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • صدور هشدارهای ویژه هواشناسی در هرمزگان
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است