Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:08:00 GMT

مطالعه طرح تفصیلی اثر ملی سبلان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۵۹۹۰

مطالعه طرح تفصیلی اثر ملی سبلان اجرا می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: مطالعه طرح تفصیلی – اجرایی اثر طبیعی ملی سبلان با محوریت مدیریت یکپارچه زیست بومی اجرا می‌شود و یکی از ضروریات محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد خداپرست بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه طرح مدیریت سبلان در اردبیل اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته مطالعه طرح تفصیلی – اجرایی اثر طبیعی ملی سبلان با محوریت مدیریت یکپارچه زیست بومی اجرا می‌شود و یکی از ضروریات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم اجرای این طرح بتواند ما را به یک رویکرد همه سونگر کاربردی و پویا به منظور حفظ و نگهداری منابع اکولوژیک و بهره‌برداری خردمندانه از منابع، جلب مشارکت در اجرای برنامه های طرح مدیریت مناطق و همسو کردن فعالیت‌ها در راستای مدیریت یکپارچه زیست بومی رهنمون شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: کوه سبلان به عنوان یکی از مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست تحت عنوان اثر طبیعی ملی سبلان در شورای عالی محیط زیست به تصویب رسیده است که نیاز است در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با حفظ و نگهداری این اثر ملی مبنای کار قرار گیرد.

خداپرست بیان کرد: برای دستیابی به اهداف مورد نظر نیاز است فعالیت‌های دستگاه‌های متولی به منظور مدیریت یکپارچه سبلان همسو شود تا بتوانیم خروجی‌های موفقی را در این زمینه شاهد باشیم و در این زمینه ارائه برنامه‌ها و پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی استانبرای بهره‌برداری پایدار از سبلان باید مورد توجه واقع شود.

جعفر فهیمی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: جوامع روستایی و عشایری منطقه محافظان اصلی این اثر ملی طبیعی هستند که باید مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای به همین منظور با ما داشته باشند و اجرای طرح‌های آسیب‌شناسی در این زمینه برای ر مدیریت و حفاظت از اثر طبیعی ملی سبلان از اهداف مهمی است که به دنبال آن هستیم.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۵۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • ارتفاعات سبلان برفی می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود