Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@22:13:44 GMT

برانکو و ماهینی واقعیت‌ها را گفتند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۸۶۱۶۸

به گزارش پارس نیوز،

سید جلال حسینی، در خصوص دیدار پرسپولیس مقابل پدیده، غیبت ۵ بازیکن اصلی تیم، زلزله در استان کرمانشاه و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

*۲ روز دیگر باید به مصاف پدیده بروید، این بازی را چطور می‌بینی؟

به نظر من بازی بسیار سختی داریم. از طرفی شرایط ما هم سخت است چرا که حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده مصدوم هستند و مهدی طارمی، شجاع خلیل‌زاده و احمد نوراللهی هم محرومان تیم ما به حساب می‌آیند اما متأسفانه باشگاه اقدامی برای آنها نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ۵ بازیکنی که نام بردم بسیار بازیکنان تأثیرگذاری هستند و هرکدام از آنها می‌تواند نتیجه یک بازی را عوض کند اما شاهد هستیم که کاری برای آنها انجام نمی‌شود. این مسائل فشار را روی تیم ما زیاد می‌کند و روز به روز سنگینی کار بیشتر می‌شود. این بازیکنان در حال حاضر نمی‌توانند به ما کمک کنند و این موضوع امیدوارم هرچه زودتر حل شود. ما با پدیده بازی داریم که تیم بسیار خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی هم دارد. آنها کادر فنی خوبی هم دارند اما امیدوارم با یک عملکرد خوب و با حمایت هوادارانمان ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

* ۲ بازیکن استقلال هم محروم شدند اما شاهد بودیم که این باشگاه به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرد اما باشگاه پرسپولیس اقدامی در این خصوص انجام نداد.

دقیقاً درست می‌گویید، من هم انتظار داشتم که باشگاه واکنشی به این موضوع نشان دهد چرا که در آن صحنه شجاع خلیل‌زاده اصلاً کاری انجام نداد. حالا کمیته انضباطی رأی را صادر کرد اما باشگاه باید حمایت می‌کرد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

* در چند روز اخیر هم برانکو و هم حسین ماهینی مصاحبه کردند و از پرداخت نشدن چند ماهه مطالبات صحبت کردند. حتی ماهینی مدعی شد که بازیکنان ۷۰ میلیون تومان هم جریمه شدند.

قطعاً برانکو و ماهینی واقعیت‌ها را گفتند. من هم حرف‌هایی دارم که باید بزنم. گفتنی‌ها زیاد است اما به خاطر اینکه تیم در شرایط حساسی قرار دارد فعلاً حرف نمی‌زنم. ما ۲ هفته حساس را در پیش داریم و بعد از آن درباره خیلی از مسائل صحبت خواهم کرد.

* قبول داری که این حاشیه‌های خودساخته باعث می‌شود که ترمز موفقیت‌های پرسپولیس کشیده شود؟

قطعاً همینطور است که شما می‌گویید. در تیم ما از کادر فنی گرفته تا بازیکنان و تماشاگران همگی تلاش می‌کنند اما حمایت‌هایی که باید بشود نمی‌شود و این مسائل باعث می‌شود تا حاشیه‌ها زیاد شود. در این شرایط که بازی‌های حساسی داریم فقط امیدوارم که مشکلات حل شود.

*پدیده آقای گلی فعلی لیگ برتر را در ترکیب خودش دارد. فکر می‌کنی می‌توانید مقابل روند گلزنی‌های محمد قاضی بایستید؟

همانطور که گفتم آنها تیم خوبی دارند و از همه نظر کامل هستند اما ما متأسفانه ۵ بازیکن اصلی و تأثیرگذارمان را نداریم. تیم ما در شرایط سختی به سر می‌برد چون مشکلات زیاد است اما حریف کامل است. امیدوارم با حمایت هواداران این ۳ امتیاز را هم بگیریم.

* زمانی که همراه با تیم ملی در اردو بودی زلزله سنگینی در غرب کشور رخ داد که دل همه ایرانیان را به درد آورد.

من در صفحه شخصی‌ام به مردم ایران تسلیت گفتم و از طریق شما یک بار دیگر همدردی خودم را با آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه اعلام می‌کنم. این مردم از خود ما هستند، ما هم برای کمک به این عزیزان و با برنامه‌های محمد انصاری برنامه خوبی داریم و قرار شد که پیراهن من به قیمت خوبی فروخته شود تا انشاالله این پول بتواند گوشه‌ای از مشکلات اهالی استان کرمانشاه را رفع کند. آسیب‌دیدگان این زلزله، برادر، خواهر، پدر و مادر ما هستند و جزئی از خانواده ما به حساب می‌آیند. آنها این روزها شرایط سختی دارند و هرچه بگویم کم است. نباید فقط وعده و قول داد و باید عمل کرد، همه دنیا دیدند که مردم به صورت استثنایی به کمک هموطنانشان آمدند و امیدوارم که این شرایط ادامه‌دار باشد. روزها ساعت به ساعت سردتر می‌شود و دوای این مردم پتو و چادر نیست، ما که در خانه با شوفاژ و شومینه زندگی می‌کنیم سردمان می‌شود وای به حال این عزیزان که در چادر زندگی می‌کنند. مطمئناً مسئولان باید بیشتر تلاش کنند و وظیفه آنهاست که برنامه‌ریزی کرده تا کمک‌های مردم به دست آسیب‌دیدگان برسد.

* زلزله اخیر یک بار دیگر نشان داد که برخلاف خیلی از صحبت‌ها، فوتبالیست‌ها در کنار جامعه قرار دارند.

باور کنید فوتبالیست‌ها همه سختی کشیدند تا به اینجا رسیدند و می‌دانید که این شرایط چقدر دردناک است. شاهد بودیم بزرگانی همچون آقایان دایی، عابدزاده، استیلی، کریمی و ... همگی در کنار مردم حاضر شدند تا مردم بدانند که ما اهالی فوتبال جدا از آنها نیستیم، به خدا قسم همین حالا بچه‌های تیم می‌خواهند به کرمانشاه بروند و به مردم کمک کنند اما تمرین و مسابقه داریم و نمی‌توانیم به آنجا برویم. من خودم پدر هستم و کودکانی را که در تلویزیون می‌بینم که چه شرایط سختی دارند قلبم را به درد می‌آورد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط زندگی عزیزان کُرد رو به راه شود.

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا

دومین مرحله آماده‌سازی تیم ملی والیبال برای حضور پرقدرت در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ صبح امروز و تنها هفت ساعت پس از ورود سرمربی برزیلی- فرانسوی به ایران آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال ایران که حدود سه هفته است تمرینات خود را برای حضور پرقدرت در لیگ ملت‌های 2024 آغاز کرده است، امروز با حضور موریس موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی اردوی آماده‌سازی خود را آغاز کرد تا ادامه تمرینات به صورت جدی‌تر پیگیری شود.

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

موتا پائز سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز پس از ورود به تهران و استراحتی کوتاه، در جلسه ای با سید میلاد تقوی دیدار و گفتگو کرد و سپس به همراه وحید مرادی سرپرست گروه اعزامی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات لیگ ملت های والیبال 2024، در تمرین تیم ملی حضور یافت.

در ابتدای این تمرین که علاوه بر کادر فنی و بازیکنان، امیرحسین منظمی عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم حضور داشت، وحید مرادی گفت: با نظر آقای پائز نام 30 بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال اعلام کردیم و در موعد مقرر تمامی مدارک به فدراسیون جهانی ارسال شد و تایید آن را گرفتیم. پائز امروز صبح کار خود را در تهران آغاز کرد و پیش از تمرین جلسه‌ای با تقوی داشت. در این جلسه موارد مختلفی مطرح شد که مبحث اصلی آن جنگندگی تیم برای رسیدن به یک هدف مشترک بود.

مرادی با اشاره به صحبت‌های پائز پیش از امضای قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان عنوان کرد: پیش از امضای قرارداد پائز از من پرسید که آیا بازیکنان آماده هستند که برای رسیدن به هدف از جان مایه بگذارند؟ جواب من این بود که همه بازیکنان برای رسیدن به المپیک حاضر به از خود گذشتگی هستند. از همه وجود مایه می‌گذارند و تلاش خواهند کرد تا به المپیک برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران هم پس از صحبت‌های مرادی ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: اول از همه بسیار مفتخرم که لباس ملی ایران را پوشیدم و می‌دانم که بازیکنان خیلی خوبی داریم، باور دارم که می‌توانیم با هم کار بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: زمان تمرکز کردن است و ترجیح می‌دهم در اینجا همراه شما باشم و کار کنیم تا اینکه بخواهم زیادی صحبت کنم. از ماه گذشته کادر فنی که در ایران حضور داشتند کار خود را به خوبی انجام دادند. زمان زیادی نداریم اما باید به هدف اصلی‌مان در تابستان دست پیدا کنیم. المپیک 2024 برای ما یک رویا نیست بلکه واقعیت است. برای رسیدن به این هدف بایستی با هم باشیم و این تنها راهی است که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باز هم می‌گویم زمان زیادی نداریم و تنها باهم و با مبارزه کردن در کنار هم می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. در روزهای گذشته من آرشیوی از سه یا چهار بازی در این سالن را تماشا کردم و متوجه این موضوع هستم که والیبال برای مردم ایران چقدر حائز اهمیت است و چه میزان آن را دوست دارند. زمان مبارزه است و باید برای این طرفداران تلاش کنیم. از حضورتان تشکر می‌کنم و می‌توانیم کار را شروع کنیم.

در ادامه پیمان اکبری که به عنوان دستیار اول پائز در مدت عدم حضور او در ایران تمرین دهی به تیم را برعهده داشت، ضمن معرفی اعضای کامل کار فنی اظهار کرد: به او خیرمقدم و تبریک می‌گوییم. مسوولیت این کار سخت را پذیرفتند. همه می‌دانیم کار سختی در پیش داریم اما دور از دسترس نیست. با توجه به تلاشی که انجام می‌دهیم می‌توانیم به هدف برسیم. این بازیکنان حدود سه هفته در حال تمرین هستند و انگیزه و توان لازم را دارند. همه آماده جنگیدن برای رسیدن به هدف هستند. امیدوارم با حضور او به هدف مدنظر برسیم.

در پایان بازیکنان و کادر فنی با تشکیل حلقه اتحاد تیمی تمرینات خود را زیر نظر مستقیم موتا پائز سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی آغاز کردند.

تمرینات تیم ملی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی مطابق با برنامه از پیش تعیین شده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • فروش امتیاز مسکن ملی توسط برخی سازمان ها، واقعیت یا شایعه؟
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است، نه رویا
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند