Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: همه مدارس روستایی تخریب شده در زلزله کرمانشاه را به همت فعالان اقتصادی می سازیم.

کیوان کاشفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه از 758 مدرسه واقع در محدوده زلزله کرمانشاه، 81 مدرسه به طور کامل تخریب شده است ، افزود : از این تعداد مدارس تخریب شده ، 53 مدرسه روستایی است که بنا داریم با همکاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور، این مدارس را بسازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این باره جلسه ای با سازمان نوسازی مدارس استان و استانداری کرمانشاه داشتیم تا مقدمات کار ساخت مدارس روستایی را فراهم کنیم.
کاشفی افزود : در طرح مقدماتی ساخت مدارس با شیوه جدید و با قطعات پیش ساخته که در مدت دو تا سه ماه به بهره برداری می رسد و نیز ساخت مدرسه با سیستم قدیمی در دست بررسی است که روز چهارشنبه همین هفته در جلسه ای با حضور سازمان نوسازی مدارس و موسسه نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران درباره نوع ساخت مدارس و هزینه مالی آن تفاهمنامه ای امضاء و کار اجرایی ساخت مدارس روستایی را آغاز خواهیم کرد.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت : بقیه 677 مدرسه منطقه به علت کیفیت خوب ساخت ، سالم است و به طور نمونه در روستاهایی که به طور کامل تخریب شده است ، مدارسی وجود دارد که حتی از ناحیه شیشه نیز آسیب ندیده و سالم باقی مانده است و مردم روستا هم اکنون در این مدارس زندگی می کنند.
کاشفی افزود: عمده مدارسی که از زلزله آسیب ندیده است ، عمومی ساز و دولتی ساز نیست بلکه خیرین با کیفیت عالی ساخته اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • تولید انرژی تجدیدپذیر در ۲۰هزار مدرسه هدفگذاری شد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه