Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود دوامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امین زیاد هم اینک در اردوی تیم ملی حضور دارد و اگر دچار مصدومیت نشود، در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی حضور خواهد یافت.
وی بیان کرد: این بوکسور همدانی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز ملی پوش ثابت ترکیب تیم اعزامی کشورمان بود و با شکست برابر حریف ازبکستانی که نایب قهرمان المپیک ریو بود، موفق به کسب نشان نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دوامی افزود: فیزیک مناسب، جوانی و تکنیک این بوکسور همدانی سبب شد تا کادر فنی تیم ملی وی را به اردو دعوت کند و اکنون از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: تا شروع بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی هشت ماه فرصت باقی است و امین زیاد باید بتواند در این مدت ضمن آماده سازی مطلوب در وزن 81 کیلوگرم تیم ملی موفق عمل کند.
وی افزود: حضور سعید نوروزی مربی مستعد بوکس همدان در ترکیب کادر فنی تیم ملی نیز قوت قلب برای امین زیاد است تا تحت هدایت این مربی و سایر مربیان تیم ملی به مرز آمادگی مطلوب برسد.
رئیس هیات بوکس همدان یادآور شد: هیات بوکس همدان در2 سال گذشته موفقیت های ارزنده ای داشته است و باید با کمک به شرایط موجود بتوان این روند را بهتر از قبل در پیش گرفت.
دوامی افزود: حضور در تمامی رقابت های کشوری در ماه های گذشته نشان از توجه ویژه بوکس همدان به پیشرفت رده های سنی مختلف است و در کنار عنوان ها، ماحصل آن تجربه اندوزی ورزشکاران این رشته خواهد بود.
هم اکنون یک هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در ورزش بوکس استان همدان فعالیت دارند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی