Web Analytics Made Easy - Statcounter

ال پیستولرو پس از مدت‌ها گلزنی کرد. 

طرفداری - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله بارسلونا که در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل لگانس زننده دو گل بود، معتقد است مهم ترین چیز، پیروزی تیم بوده و نه گلزنی او.

آبی اناری ها در اولین بازی‌شان پس از فیفا دی در خانه تیمی که آمار بسیار خوبی در فاز تدافعی داشت، علی‌رغم یک نمایش نه چندان دلچسب، با سه گل به برتری دست پیدا کردند و به صدرنشینی مقتدرانه‌شان ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب برای بارسا در این بازی، بازگشت سوارز به مسیر گلزنی بود. سوارزی که 478 دقیقه از آخرین گلش می‌گذشت. به گزارش mundodeportivo، ال پیستولرو پس از بازی به خبرنگاران گفت:

مهم، برد تیم بود نه گل زدن من. قبلا هم گفته بودم که نگران نیستم. تمام چیزی که می‌خواهم این است که احساس خوبی در زمین داشته باشم و به تیمم کمک کنم که خوشبختانه امروز این کار را کردم و توانستیم سه امتیازی بسیار دشوار را به دست بیاوریم. درگیری با کوئيار؟ اتفاقات درون زمین، همانجا می مانند. از قبل می‌دانستیم که بازی پیچیده‌ای در پیش داریم و هر جور شده باید ببریم. هر بازی دشواری های خاص خودش را دارد و وقتی خارج از خانه بازی می‌کنید، حریف به شما فشار بیشتری وارد می‌کند. 

آیا باید قهرمانی بارسا در لالیگا را قطعی دانست؟ به هیچ عنوان. بله ما صدرنشینیم و اختلاف امتیازی خوبی هم با رقیبان‌مان داریم اما برای قهرمان شدن باید به همین ترتیب ادامه دهیم. غیبت پیکه در بازی با والنسیا اصلا خبر خوبی نیست چون او از مهم ترین بازیکنان تیم است و امروز هم در سطح بسیار خوبی ظاهر شد. با این حال، دیگر بازیکنان تیم جای او را به بهترین نحو پر خواهند کرد. برد در بازی امروز از ان جهت اهمیت داشت که بسیاری از بازیکنان به همراه تیم های ملی دقایق زیادی بازی کرده بودند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران

به گزارش ورزش سه، مولینا سرمربی 46 ساله قرقیزستان در نشست مطبوعاتی بعد از بازی گفت: ایران تیم فوق‌العاده است و بازیکنان درخشانی دارد که رویارویی با آنها برای ما تجربه خیلی خوبی بود.

این مربی اسپانیایی گفت: اعتراف می‌کنم در نیمه دوم ایران از نظر تکنیکی و فیزیکی کاملاً از ما بهتر بود و ما خوشحالیم که تا همین جای مسابقات بالا آمدیم.

او گفت: ما بخش زیادی از انرژیمان را در دور مقدماتی صرف کردیم، بعضی از بازیکنان ما مصدوم یا دوکارته شدند اما به نمایش نیمه اولمان مقابل تیم پرقدرت ایران افتخار می‌کنیم. شاید اگر نیمه اول 1-1 یا 2-2 می‌شد می‌توانستیم به بازی برگردیم اما ایران در نیمه دوم خیلی پرقدرت بازی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان ایران او را تحت تاثیر قرار داد گفت: همیشه این انتخاب سخت است، ایران بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی بازیکن نقش پیوت شما (بهروز عظیمی) پرتحرک و موثر بود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • هر آنچه قرار است از دربی مرسی ساید بدانید
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم