Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-01@00:51:06 GMT

گرشاسبی جایگزین طاهری در پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۹۰۴۵۶

گرشاسبی جایگزین طاهری در پرسپولیس شد



با پذیرش استعفای طاهری ،گرشاسبی به جای او سرپرستی باشگاه پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت.

به گزارش عصرایران ، وزارت ورزش با گذشت نزدیک به دوهفته از اعلام استعفای مدیرعامل پرسپولیس با ان موافقت کرد.

طاهری که از مدیران بازنشسته به حساب می آید برای ادامه فعالیت در پست مدیریت پرسپولیس نیاز به تایید دولتی داشت اما قبل از اربعین از پست خود استعفا کرد و وزارت ورزش علی رغم اینکه مدعی بود از این استعفا ناراضی است اما در نهایت و پس از گذشت دو هفته با آن موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پذیرش استعفای طاهری ،گرشاسبی به جای او سرپرستی باشگاه پرسپولیس را در اختیار خواهد گرفت.

در مورد دلیل استعفای طاهری شایعات زیادی شنیده می شود اما از قرار معلوم مهمترین مساله به اسپانسر باشگاه مربوط می شود. طاهری در ابتدای فصل با انتشار مدارکی ثابت کرد که اسپانسر باشگاه به قول خود وفا نکرده و این اسپانسر را کنار گذاشت و با اسپانسری جدید قرارداد امضا کرد.

اما این طور که شنیده می شود اسپانسر گذشته با استفاده از ارتباطات زمینه بازگشت خود را فراهم کرده بود و همین عدم اختیار عمل مدیرعامل پرسپولیس را مجبور به استعفا کرد.

حالا با استعفای طاهری به نظر می رسد که پرسپولیس با دو مشکل مواجه باشد یکی بازگشت اسپانسر گذشته و دومی اسپانسری که حالا با پرسپولیس قرارداد دارد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری فارس نوشت: تعدادی از اعضای شورای مرکزی حزب «نسل نو» با نگارش نامه‌ای از حضور در این حزب استعفا دادند.

تاکنون آلما فرامرزی، نوید خاصه باف و امیدعلی پورحسن سه تن از اعضای شورای مرکزی حزب نسل نو هستند که از عضویت در این حزب کناره‌گیری کردند.

«عدم برگزاری جلسه شورای مرکزی در یک سال گذشته» و «موضع‌گیری‌های ناصواب دبیرکل حزب» عمده دلایلی است که در نامه استعفای این اعضا دیده می‌شود.

دبیرکلی حزب نسل نو را مهدی اقراریان برعهده دارد. اقراریان از سوی اطرافیانش به اختلاف افکنی بین شورای شهر و شهردار تهران متهم شده است. 

منتقدان اقراریان می‌گویند وی با پوشش انقلابی وارد لیست شورا شد، اما مواضع وی در راستای اختلاف افکنی است به نحوی که غالبا مورد توجه رسانه‌های ضدانقلاب قرار می‌گیرد. 

برخی دیگر با استناد به سامانه پیامکی حزب نسل نو، مدعی هستند که وی پس از انتخابات مجلس، این سامانه را جهت اختلاف بین رئیس مجلس و شهردار تهران فعال کرده است.

البته یک عضو شورای شهر به خبرنگار فارس گفت علت تغییر موضع آقای اقراریان ربطی به موضوعات سیاسی ندارد و تحلیل‌های در این زمینه اشتباه است.

وی افزود اختلافات پیش آمده عمدتا مربوط به مسائل شهری و سلایق مدیریتی است. مثلا آقای اقراریان با توجه به سکونتشان در منطقه ۸ شهرداری توقع داشتند که شهردار این منطقه با نظر وی انتخاب شود که عدم موافقت شهرداری با این موضوع آغازگر این اختلافات بوده است. در سایر موارد نیز اختلافات از همین تفاوت سلیقه هاست و بی جهت نباید آن‌ها را با عینک سیاسی تحلیل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد