Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان – ایرنا – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: مجموع بدهی های قابل تهاتر دستگاه های دولتی این استان با پیمانکاران بخش خصوصی در حوزه مالیات به 166 میلیارد و 966 میلیون و 234 هزار ریال می رسد.

ابوالفضل عباسچیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت فرصت تهاتر بدهی دستگاه های دولتی با پیمانکاران را به میزان 50 هزار میلیارد در برنامه بودجه سال 96، ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: بر همین اساس به تمام دستگاه های دولتی این استان اعلام شد که بدهی های خود که قابلیت تهاتر با طلب پیمانکاران را دارند، استخراج و اعلام کنند.
عباسچیان اظهار کرد: بر اساس همین موضوع، در خصوص صدور اوراق تسویه خزانه یا همان تهاتر بدهی های دولت، لیستی از این بدهی ها آماده و به وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام شد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بیشترین میزان تهاتر بدهی های دولت در این استان مربوط به شرکت آب منطقه ای با مبلغ 95 میلیارد و 96 میلیون و 824 هزار و 320 ریال با 9 پیمانکار است.
وی خاطر نشان کرد: اداره کل حمل و نقل و راهداری دومین دستگاه استان با بیشترین بدهی به پنج پیمانکار به مبلغ 69 میلیارد و 528 میلیون و 956 هزار و 339 ریال است.
عباسچیان ادامه داد: میزان بدهی استانداری به یک پیمانکار به یک میلیارد و 153 میلیون و 032 هزار و 529 ریال می رسد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: بدهی اداره کل راه و شهرسازی به یک پیمانکار به 886 میلیون و 771 هزار و 620 ریال و بدهی اداره کل میراث فرهنگی به 300 میلیون و 649 هزار و 820 ریال می رسد.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در این حادثه که ساعتی پیش در آزاد راه قزوین به زنجان بعد از عوارضی شماره 2 رخ داد، 3 نفر مصدوم شدند.   سرهنگ ذاکری منش افزود: این تصادف موجب ترافیک در این محور شد.   علت حادثه در دست بررسی است.    

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان