Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال تلگرام دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، بر اساس بیانات رهبر انقلاب پوستر «همیاری مسئولان با مردم کرمانشاه» را منتشر کرد.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR بر اساس بخشی از بیانات رهبر انقلاب که در تاریخ ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ ایراد فرموده بودند،پوستر«همیاری مسئولان با مردم کرمانشاه با قوت ادامه یابد» را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت آیت‌الله خامنه‌ایفرمودند::«امیدواریم ان‌شاءالله همدردی‌های مسئولان با مردم کرمانشاه در عرصه‌ی عمل و کمک، همچنان با قوّت ادامه پیدا کند و از مشکلات و درد و رنجی که برای آنها در این هوای رو به سردی پیش آمده، ان‌شاءالله کم کند.»

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۹۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد